Update pro Torment: Tides of Numenera zjednoduší souboje a opravuje plno chyb
zdroj: Vlastní foto autora

Update pro Torment: Tides of Numenera zjednoduší souboje a opravuje plno chyb

18. 4. 2017 18:45 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

Torment: Tides of Numenera je vynikající, netradiční příběhové RPG, ale tak jako v každé jiné hře, i tady hráči po vydání objevili nějaké ty chyby a nedodělky. Dobrou zprávou pro všechny cestovatele do Sagus Cliffs a okolí je fakt, že studio inXile si připravilo update, opravující hromadu problémů od zvukových bugů přes plynulost hry až po nevyhnutelné překlepy.

Update se nejprve objeví na konzolích a až poté zavítá i na PC, ale jeho obsah stojí za to, což zjistíte, pokud si projdete seznam všech změn. Tak nudnou aktivitu bych vám normálně nedoporučoval, ale tentokrát díky několika dost vtipným poznámkám celkem stojí zato. Například: „Byl opraven bug, který způsobil, že mrtví nepřátelé se pokoušeli hlídkovat.“ Tak na to jsem, myslím, při hraní nenarazil, a vlastně mě to docela mrzí.

zdroj: Archiv

Mezi další změny patří například snížení počtu nepřátel v některých lokacích, abyste mohli boje zvládnout o něco rychleji. Minimálně v případě budovy Anechoic Lazaret jde podle mě o vynikající nápad, protože právě na podzemí plné otravných robotů vzpomínám jako na kousek hry, který mě byl schopný vyloženě vytočit.

Naopak v Miel Avest mi zvýšená obtížnost vyhovovala, ale beztak nemám tušení, kolik oponentů bylo ubráno a co to vlastně s celou konfrontací udělá, takže o tom jen těžko můžu pronášet nějaké soudy. Obecně vzato se mi ale menší důraz na mlácení zloduchů zamlouvá.

Ještě lépe pak zní nové větičky, popisující všechny možné předměty ve vašem inventáři, které se vám ale zobrazí pouze tehdy, pokud budete dostatečně moudří nebo zkušení. Sice se říká, že všeho moc škodí, ale v případě skvěle napsaného textového doprovodu, rozšiřujícího fascinující svět jednoho z nejlepších RPG posledních let, to rozhodně neplatí.

Nejnovější články