Update se nejprve objeví na konzolích a až poté zavítá i na PC, ale jeho obsah stojí za to, což zjistíte, pokud si projdete seznam všech změn. Tak nudnou aktivitu bych vám normálně nedoporučoval, ale tentokrát díky několika dost vtipným poznámkám celkem stojí zato. Například: „Byl opraven bug, který způsobil, že mrtví nepřátelé se pokoušeli hlídkovat.“ Tak na to jsem, myslím, při hraní nenarazil, a vlastně mě to docela mrzí.
zdroj: Archiv
Mezi další změny patří například snížení počtu nepřátel v některých lokacích, abyste mohli boje zvládnout o něco rychleji. Minimálně v případě budovy Anechoic Lazaret jde podle mě o vynikající nápad, protože právě na podzemí plné otravných robotů vzpomínám jako na kousek hry, který mě byl schopný vyloženě vytočit.
Naopak v Miel Avest mi zvýšená obtížnost vyhovovala, ale beztak nemám tušení, kolik oponentů bylo ubráno a co to vlastně s celou konfrontací udělá, takže o tom jen těžko můžu pronášet nějaké soudy. Obecně vzato se mi ale menší důraz na mlácení zloduchů zamlouvá.
Ještě lépe pak zní nové větičky, popisující všechny možné předměty ve vašem inventáři, které se vám ale zobrazí pouze tehdy, pokud budete dostatečně moudří nebo zkušení. Sice se říká, že všeho moc škodí, ale v případě skvěle napsaného textového doprovodu, rozšiřujícího fascinující svět jednoho z nejlepších RPG posledních let, to rozhodně neplatí.