Richard Cobbett, designér a jeden ze spisovatelů Sunless Sea a Sunless Skies spojí své síly s Wadjet Eye Games, kteří mají na triku třeba Gemini Rue nebo nedávnou povedenou poctu tradičním adventurám Unavowed. Myšlenka Nighthawks vychází z kombinace interaktivního povídkového systému Sunless Skies a atmosféry Cobbettova oblíbeného urban-fantasy zasazení.
Děj se odehrává ve velkoměstě, kde upíři dávno nekráčí ve stínech a kanálech a před lidmi se rozhodně nijak neskrývají. Příběh chce míchat cynický humor s krvavým hororem, konspiračními teoriemi i laciným brakem. Ne všechny stvůry totiž musí mít dlouhé špičáky a žíznit po krvi, rozumíme si.
Nighthawks bude mixem příběhového RPG a simulátorem nemrtvého života. Můžete se učit nové schopnosti, seznamovat se s lidmi i nelidmi, odhalovat taje upířích soubojů, odolávat žízni nebo lovit nebohé oběti, případně si krev načerno opatřovat v nemocničních bankách.
zdroj: Archiv
Čerpáním energie z životadárné tekutiny si přijdete na speciální schopnosti, které půjdou nejrůznějšími způsoby kombinovat s herními styly. Fanoušci konverzací ocení schopnost mluvit s mrtvými, plížení vám usnadní možnost vzít si na sebe podobu zvířete nebo protivníky zhypnotizovat. Užívejte si své upírství, než abyste ho skrývali.
Příběh se bude větvit dle vašich rozhodnutí a smrt číhá na každém kroku, samozřejmě nejen ta vaše. Na vašich cestách vás čeká mnoho společníků, třeba fanynka opery Saiorse, pirátka a královna Černého moře Inez, dobrotivý doktor Samuel nebo kouzelnice Madame Lux. Ostatní postavy vám nebudou jen pomáhat v boji, ale mají své vlastní osudy a tajemství. Vzhledem k upíří dlouhověkosti vás v rámci vyprávění vezmou na Bahamy, do Las Vegas i na evropské šlechtické dvory 17. století.
Nighthawks se chce zařadit po bok 80 Days, Cultist Simulatoru nebo výše zmiňovaného Sunless Sea, totiž nezávislých projektů, které můžete hrát pořád dokola a nikdy neodhalit všechna jejich tajemství, tentokrát v podobě komplexního textového RPG. Coby své inspirace v rámci žánru uvádí vedle Bloodlines třeba Fallout, Quest For Glory, Yakuzu i druhý Baldur’s Gate.
Tvůrci na vývoj poptávají 125 000 dolarů, v přepočtu necelé tři miliony korun. Nighthawks v současnosti plánují na PC a Mac, po vydání počítají i možností hrát na iPadu a velkoplošných iPhonech. Dokončení by jim po vybrání požadované částky mělo trvat přibližně rok a půl, takže byste se na výlet do města upírů mohli vydat na jaře roku 2020. Vybírat si můžete z různých variant odměn, od digitálních kopií, přes sběratelské edice, až po možnost stát se jedním z NPC a třeba zásadně ovlivnit některou z příběhových linií. Nebo se stát vysátou obětí. Za podrobnějšími informacemi každopádně zamiřte na projektový Kickstarter.