Monolisk je závislý na kartách, kterých je v aktuální uzavřené betě ke třem stovkám. Jejich efekty určují herní styl jednoho z pěti vybraných hrdinů, ale i prostředí, ve kterém to nandáte hordám nepřátel. Nicméně příběhová kampaň zde nehraje prim (pokud vůbec nějaká bude). Jednotlivé úrovně totiž vytváří sami hráči.
Tvůrci strávili tři roky tvorbou herního editoru a laděním schopností a kombinací předmětů. Cílem hráčů není s těmito nástroji vytvořit nepokořitelný dungeon. Tím by totiž uškodili jen sami sobě. Ostatní hráči budou hodnotit vaše výtvory a čím lépe si ve své kreativitě povedete, tím lepší na vás čekají odměny.
Tento herní systém chce propojit komunitu, nejen hráče s hráči, ale i s YouTubery, což je v dnešní době smysluplný krok k úspěchu. Ten závisí i na komplexnosti editoru. Pokud byste po několika otestovaných úrovních začali vídat až příliš podobné věci, asi byste se moc nebavili.
Hru si můžete vyzkoušet v uzavřené betě skrz oficiální stránky.
zdroj: Archiv