Žánrově a z prvních střípků informací zveřejněných na PlayStation blogu můžeme hru jen těžko zařadit. V Everything se totiž hráči střetnou s celým vesmírem a celý jej také mohou ovládat a vtělovat se do jeho součástí.
Stát se můžete Sluncem, kancelářskou sponkou, koněm, nebo vlastně čímkoli jiným – ovládat lze zkrátka vše, a Bytí je tedy základní mechanikou hry, nikoli však jedinou. Co dalšího Everything nabídne, o tom už OReilly zatím mlží a slibuje, že během vývoje vysvětlí vše podstatné.
Jasné však je, že odlišné předměty na sebe budou reagovat různě – Everything slibuje být o interakcích mezi jednotlivými objekty i živočichy a také o různých úhlech pohledu a odlišných perspektivách světa okolo nás. Celé to zní velmi abstraktně a velmi neuchopitelně, ale snad se pod zdánlivě neomezenými možnostmi vtělování skrývá i nějaký ten herní systém, který před vás postaví překážky, jež je nutné zdolávat. Hra dorazí exkluzivně na PlayStation 4, datum vydání však zatím známé není.
zdroj: Archiv