S prvním dílem bude mít Terraria 2 hodně společného, hlavním cílem má být totiž rozšíření celého univerza hry. Přiblížení se ke svému vzoru (Minecraft) a přechod do 3D se neplánuje. Na pořadu dne je ale masivní expanze celého světa, která má potom hraničit s nekonečností. Ne že by snad jednička byla nějaký lineární tunel s pětihodinovou hratelností, ale dvojka má rozsáhlost jedničky dalece překonat.
“V Terrarii je spousta věcí, se kterými nehnu. Například způsob jakým funguje loot nebo jak funguje postupný vývoj postav. V Terrarii 2 bych chtěl mít nekonečné světy, abyste nebyli omezení jen na jeden. Budete moct cestovat kamkoliv a chtěl bych taky mnohem větší rozmanitost v celém společenství živočichů a rostlin. Chtěl bych tam přidat a změnit opravdu hodně věcí,” řekl Spinks v rozhovoru pro Rock, Paper, Shotgun.
První Terraria ale ještě zdaleka nekončí, ostatně chystá se velký update a Spinks ještě zvažuje nějak dodělat endgame, kam možná přibude nějaký finální boss. Pak má v rukávu ještě nápady na update na Halloween, ale zatím prý sám neví, kdy přestat pracovat na jedné hře a začne na něčem novém. Jednou z variant je prý najmutí malého týmu, který by pořád aktualizoval jedničku, zatímco on a jeho hlavní tým by se už přesunul na dvojku.
Cokoli s názvem Terraria 2 každopádně v brzké době čekat nemáme. Práce na ní ještě nezačaly, všechno se prozatím nese pouze v rovině nápadů, plánů a přání. Teoreticky by se pak mohlo s vývojem začít někdy v příštím roce, takže vydání bychom se mohli dočkat někdy v letech 2014 nebo 2015.