Příběh hry se motá všude možně okolo Cthulhu, Necronomiconu a vůbec díla H. P. Lovecrafta s tím, že inspiraci hledají autoři například i v díle Alfreda Hitchcocka. Všechny zmíněné zdroje inspirace chtějí přetavit do klasické point and click adventury, která nešetří hláškami a nutí hráče k prozkoumávání lokací a zkoušení, co jaká interakce s prostředím bude mít za následek. Z nějakého důvodu totiž tvůrci usoudili, že právě to v moderních adventurách chybí.
Aby hráče ke klikání na všechno, co je interaktivní, motivovali, nacpali do hry řadu alternativních hlášek pro každou akci. Až tedy budete po desáté zkoušet strčit kočku do zásuvky, uslyšíte zřejmě desátou originální větu, že to asi není nejlepší řešení. Nebo tak nějak si alespoň systém lze představit, protože tvůrci neřekli, kolik alternativních odpovědí ve hře na každou akci mají...
zdroj: Archiv
Jestli se sázka na hezkou kreslenou grafiku, tradiční hratelnost a snahu o humor za každou cenu tvůrcům ze studia Stuck in Attic vyplácí, si můžete vyzkoušet ve zmíněné demoverzi, která je ke stažení na Kickstarter stránce nebo homepage hry.