Hughes se snaží dostat ze stanice skrze splnění zmíněné desítky úkolů. Po dosažení určitého skóre za sběr určených materiálů a předmětů se hráči odemkne možnost si hru uložit. Cenou je ovšem snížení skóre pro finální globální žebříček. Platí tedy, že nejlepší hráči v globálním žebříčku projdou celý Salvage mód na jeden zátah. Ideálně.
Mapa v Salvage módu má být dvakrát větší než dosavadní mapy pro Survivor mód a nepřátelé by měli být nejnebezpečnější z toho, co zatím hra ukázala. V roli Hughese musíte být opatrní, vychytralí... Ale to platilo i pro původní Alien: Isolation...
Mnohem zajímavější je ale psychologický efekt, kdy máte jedno bezpečné místo, ze kterého se opakovaně vydáváte ven, kde rozhodně bezpečno není. S tímhle motivem pracovala hra už v kampani, ale tady bude ještě výraznější. Safe House DLC už by mělo být k dispozici pro všechny verze hry.
zdroj: Archiv