Dvě části titulního protagonisty Mirrima jsou ve skutečnosti kompletní protiklady. Jedna z nich bývala stvořením světla, ta druhá pochází ze tmy. To znamená, že když se Mirrim rozdvojí, vznikne jeden temný a jeden světlý uhlík, které ovládáte najednou, každý pomocí jedné analogové páčky na ovladači. Úrovně jsou samozřejmě postaveny takovým způsobem, abyste na něco potřebovali světlo, na něco tmu, a na něco kompletního Mirrima.
zdroj: Archiv
V cestě vám kromě zapeklitých hádanek a nebezpečných skokánků budou stát i další záludné překážky. V první řadě jde o bosse, s nimiž se musíte utkat, a o různé neporazitelné hrozby, jimž musíte utíkat. Obrovského svítícího červa prostě neporazíte, a devastující lavinu ženoucí se vám za patami už vůbec ne, i kdybyste před ni postavili třeba celou otep prutů.
Embers of Mirrim vychází na PC, Xbox One a Playstation 4 na jaře letošního roku.