Vaše křížová výprava vás provede napříč dimenzemi, ačkoli dle screenshotů se zdá, že většina z nich je umístěna někde na středověkém hradě nebo v jeho sklepeních. Tam na vás číhají sukuby, démoni, impové a všelijaká další zlá havěť, co si samotnou svojí existencí vyloženě říká o ohnivou kouli nebo dávku broků přímo do svého nestvůrného obličeje.
Mladé polské studio Buckshot Software se dušuje, že retro stylizace neznamená retro hratelnost. Jistě, najdete tady oldschoolové prvky – stejně jako například ve starém Wolfensteinovi nemůžete mířit nahoru a dolů, neregeneruje se vám zdraví a úrovně jsou ručně sestavená bludiště plná skrytých bonusů a bossů. Pokud toužíte po stealthových pasážích nebo promakaném příběhu, hledejte jinde.
zdroj: Archiv
Na druhou stranu vás čekají RPG vymoženosti jako perky, vylepšení zbraní (prý nemají být o malém nárůstu procent, ale opravdových, znatelných změnách), nebo systém sesílání kouzel nezávislý na vašich bouchačkách. Progrese úrovněmi navíc není lineární a můžete si zvolit lehčí formu permanentní smrti v podobě omezeného počtu životů, nebo hrát bez rizika s nekonečným počtem načtení.
Project Warlock v květnu prošel skrze Steam Greenlight a plné vydání má naplánováno na říjen letošního roku. Snad dopadne mnohem lépe než další retro střílečka Strafe, z níž se navzdory vtipné a nostalgické marketingové kampani vyklubalo velké zklamání (viz Láďovu recenzi).