Titul si klade za cíl protáhnout hráče ručně kreslenou divočinou během jejích proměn v různých ročních obdobích. Nabízí se připodobnění k meditativním titulům jako Flower nebo Journey, ale ve druhém rozměru. Seasons After Fall sice také slibuje nenásilný, ale spíše hopsací zážitek.
Hratelnost má sázet i na fantaskní elementy. Hráč v liščím kožichu bude krom skákání na obrazovkách moct libovolně měnit roční období. Příčiny tohoto jsou neznámé, racionální vysvětlení to však evidentně mít nebude. Ačkoliv vývojáři neuvádějí vliv na hratelnost, sázím svou dobrou pověst, že změna podnebí bude sloužit k řešení puzzlů - tady možná překonat letní tok jeho zmrazením apod.
Za hrou stojí autoři záležitostí Blocks That Matter (za odkazem najdete i demo) Tetrobot and Co., zkušenosti v produkci puzzle plošinovek tak už rozhodně prokázali. Prozatím je venku jenom několik nádherných ilustrací a video o jejich vzniku, na samotné ukázky ze hry si tak budeme muset ještě počkat. Vydání pro PC, Mac, Linux a konzole je naplánováno na rok 2015, snad do té doby bude herní koncept i finální podoba o něco jasnější.
zdroj: Archiv