Přiznám se, že Artifact už úplně sešel z mojí mysli a upřímně mě překvapilo zjištění, že už je to tak dávno od jeho skonu. Za pár dní tomu bude rok od oficiálního vyjádření, po kterém se tvůrci cíleně odmlčeli, aby se mohli plně soustředit na opravení všeho, co napoprvé tak zle nezafungovalo.
Ale oficiální web hry po roce promluvil. „Brzy si můžete všimnout změn – začínáme s testy našich systémů a infrastruktury. Nemělo by to ovlivnit současný Artifact, ale chtěli jsme vás varovat. Další informace očekávejte po vydání Half-Life: Alyx,“ píše se na webu.
zdroj: Archiv
Half-Life: Alyx vychází dnes, takže nás od novinek ohledně Artifactu nedělí moc dlouhá doba. I když „po vydání“ může znamenat několik dní, týdnů, ale klidně i měsíců (když budeme pesimisté).
Po boku tohoto oznámení se v časopisu Edge (za upozornění děkujeme GamesRadaru) objevil rozhovor s Gabem Newellem, spoluzakladatelem studia Valve. Ten přiznal překvapení studia z neúspěchu hry a popsal následnou snahu poučit se z vlastních chyb.
Vydání nového Artifactu se blíží, ale zatím není jisté, v jaké podobě ho můžeme očekávat. Údajně se o přepracované verzi kvůli jejímu rozsahu interně mluví jako o Artifact 2 a teoreticky by mohlo jít o samostatnou hru. Ale stejně možný je i update stávající skomírající karetky.