Ve Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 se dočkáte i Malkavianů

29. 5. 2019 14:28 - Oznámení
autor: Šárka Tmějová

Vychází na platformách: PS4, Windows, Xbox One, PS4 Pro, Xbox One X

Sláva haleluja! Pátým a finálním klanem v základním Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 budou praštění Malkaviani. Na jednu stranu je smutné, že se tím pádem při vydání nedočkáme třeba takových Nosferatu, na té druhé straně by svět World of Darkness byl bez malkavianských bizarních dialogových voleb ještě smutnější. Pro slabochy si smrt chodí totiž dvakrát. ...cože?!

Celá galerie

V původních Bloodlines ze začátku milénia bylo za Malkaviany poměrně obtížné hrát, pokud jste hru už aspoň jednou neabsolvovali předtím. Jejich klanovým prokletím je totiž šílenství, které se od začátku vkrádá do všech rozhovorů a pro nováčky může být poněkud obtížné rozklíčovat, co kterou větou vlastně způsobíte. Ale taky zábavné. Jsem dinosaur, rawrrr!

Malkaviani zkrátka do seriózního upírského života vnášejí trochu chaosu. Ani jedna z jejich speciálních schopností neporušuje zásady maškarády, jelikož si okolí spíš pomyslí, že jim trochu šplouchá na maják, než že by vládli něčím nadpřirozeným. Kupodivu jim tahle schopnost pomáhá i v boji, oni sami si ale nemusejí špinit ruce.

Spíš trochu svého šílenství přenesou na někoho dalšího. Vymytí mozku nepřátele na nižší úrovni nejprve jenom vyděsí a zažene, jeho vyšší stupeň u nich rozpoutá berserk mód, kdy se začnou rvát mezi sebou, anebo, pokud jsou sami, mlátit do vzduchu.

Druhou z malkavianských schopností je schopnost vcítění, kdy dokážou ostatní postavy vyčmuchat na sto honů, klidně i přes zdi, a z jejich aury vyčíst silné a slabé stránky. Stejně jako příslušníci klanu Tremere pak taky dokážou oddělit své vědomí od fyzické schránky a plachtit po okolí v astrální podobě. V té pak rovnou můžete někoho posednout. Pokud je uznáte za toho hodné.

Hlavní designér Brian Mitsoda slíbil, že dvojka nabídne stejně vypečené dialogové možnosti a náhodné podivnosti jako jednička. Většinu z nich koneckonců psal on a podle něj je hraní za Malkaviana prakticky takový reskin původní hry, která k jejich zakomponování musí být skoro hotová.

Kromě dvou oficiálních schopností totiž vládnou ještě vhledem, díky kterému slyší hlasy z budoucnosti. Když vám tedy hned na první postavu původních Bloodlines vytroubily, že je zrádce, dali jste si na ni automaticky pozor. Což ovšem neznamená, že zradí vás, natož abyste předem věděli, jak to udělá.

K tomu se občas pohádají s dopravní značkou a z Malkavianů rázem jsou ideální komické figurky, čemuž se ale Mitsoda v případě Bloodlines 2 chce vyhnout. Tentokrát mají být temnější, trochu paranoidní. Přece jen, poslouchat pořád nějaké hlasy v hlavě sice znamená, že si máte vždycky s kým popovídat, ale taky to může být pěkně otravné.

Tvůrci si proto udělali poměrně důkladnou rešerši na různá lidská psychická onemocnění, vyhýbají se ale přímému srovnání. Malkaviani jsou pořád upíři a jejich šílenství nepramení z chemické nerovnováhy v mozku, ale z poznamenané krve klanu. Existují jen proto, že si to přejí medúzy, proč taky jinak?!

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 z dílny Hardsuit Labs má vyjít někdy během příštího roku. A pokud se na váš oblíbený klan v pětici oznámených nedostalo, neházejte ještě špičáky do žita, nějaké další mají dorazit ve formě bezplatných DLC po vydání. Nosferatu mají přece z principu být schovaní někde ve stokách, ne se pyšnit v oficiálních oznámeních. Co se Gangrelů týče, odštěpili se od Camarilly, která má Seattle pod kontrolou, ale dokážou se s lecčím poprat. I s tím, že je vývojáři zatím ignorují, snad.

Tagy: sci-fi fantasy upíři RPG

Zdroj: tisková zpráva

Poslední komentáře (0 / nových)

Vstoupit do diskuze (0 příspěvků)