Vesmírný simulátor přežití Hellion čeká první nálož nového obsahu

Vesmírný simulátor přežití Hellion čeká první nálož nového obsahu

20. 6. 2017 18:10 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

První zprávy o vesmírném survivalu Hellion se objevili již v listopadu minulého roku, načež hře stačily pouhé čtyři měsíce, aby se objevila v předběžném přístupu na Steamu. Od té doby autoři ze Zero Gravity sice zásobí své fanoušky pravidelnými vývojářskými deníčky, ale kromě malých či větších záplat vlastně hru nijak zvlášť neobohatili po obsahové stránce. To se však změní již za pár dní s příchodem updatu 0.2.

Hellion je opravdu náročná simulace přežití jedince v nehostinných podmínkách vesmíru. Hra se zaměřuje na získávání zdrojů nutných pro fungování vaší základny, kterou si postupně rozšiřujete novými moduly (klidně až do nekonečna). Zdroje lze získávat těžbou na asteroidech, průzkumem opuštěných plavidel a vesmírných stanic nebo rabováním živých soupeřů v rámci multiplayeru.

Že je Hellion opravdovou simulací, dokazuje zpracování gravitačních polí všech těles ve vesmíru. Planety mají vliv na sebe navzájem, na své měsíce, na stanice na oběžné dráze i na lodě. Nic není pořád na svém místě. O hře se toho dá povědět opravdu hodně, ale bude lepší, když si základní informace vyčtete z Jakubových dojmů z loňského Gamescomu, a teď se zaměříme na nový obsah.

Již 22. června se hra rozroste o Content update 0.2, který s sebou přináší zásadní i méně důležité novinky a změny. Vývojáři vyslyšeli názory svých věrných fanoušků a výrazně si pohráli s výkonem hry, díky čemuž působí pohyb hráče i lodi mnohem plynulejším dojmem a reakce na změnu je také rychlejší.

Další důležitou novinkou je upravení genderové nevyrovnanosti dosavadního stavu hry. Nově budete mít možnost zvolit si při tvorbě postavy ženské pohlaví, což z čistě mužského universa učiní příjemnější zážitek. Abyste se ve vesmíru úplně neztratili, můžete si pojmenovat vlastní loď, stanici, ale i boxy s vybavením, aby si náhodou některý z vašich spoluhráčů neoblékl váš skafandr…

Hellion zdroj: tisková zpráva

Značných změn doznala i obrana vašeho z počátku skromného příbytku. V kontrolním panelu si můžete navolit seznam přátel, kteří mají povolený pohyb po vaší stanici. Těm se tak budou automaticky otevírat všechny dveře, zatímco nepovolaní schytají salvu z automatických střílen.

Vesmírná plavidla se mohou vybavit dvěma novými palnými zbraněmi a dvěma typy granátů (EMP a AP). Dále dojde k úpravě různých prvků grafického rozhraní, zmenšení vzdálenosti mezi měsíci a jejich planetami, k navýšení kapacity skafandrů a vychytání spousty chyb, jejichž kompletní výčet naleznete zde.

Hellion se tímto updatem o kousek přiblíží megalomanské vizi vývojářů, která snad neskončí na půli cesty. Do hry můžete okamžitě naskočit za 23 euro na Steamu.