Warhorse blog vypráví, jak Dan s Martinem nabízeli historické RPG zahraničním vydavatelům
zdroj: tisková zpráva

Warhorse blog vypráví, jak Dan s Martinem nabízeli historické RPG zahraničním vydavatelům

21. 11. 2013 19:00 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Dnes večer svůj křest před zítřejší premiérou v obchodech zažije knížka Game Industry 3 zaměřená na design a indie vývoj her, do které Dan Vávra přispěl pojednáním o level designu v praxi. Není to však jediná aktuální premiéra – zažívá ji i další post na blogu studia Warhorse a samozřejmě se týká eskapád spojených s vývojem historického, snad do husitské tematiky zabaleného, RPG.

Jako obvykle dlouhý post ve stylu, jakým už dlouhou dobu komunikuje s fanoušky Swen Vincke z Larianu, se tentokrát nezabývá přímo vývojem, ale procedurou, která se zove „pitching“. Českou transkripci po mně nechtějte, vulgarismy ode mne snese jen můj pes a posluchači Fight Clubu (omlouvám se). Dan vám ostatně sám nejlépe vysvětlí, co všechno obnáší nabízení hry potenciálním vydavatelům, které si společně s Martinem Klímou vyzkoušeli na začátku tohoto roku.

Dan samozřejmě neuvádí, kterým vydavatelům a herním firmám obecně své RPG během „Warhorse worldwide pitching tour 2013“ nabízeli, ale pokud herní byznys sledujete nějaký ten pátek, asi vám dojde, komu všemu Dan s Martinem hru prezentovali. Sony, Activision, Microsoft, Namco Bandai, Ubisoft a další firmy si odvodíte nejenom z textové nápovědy, ale samozřejmě i z fotek.

Vlastně si můžete udělat malý kvíz a přiřadit si k zážitkům z jednotlivých prezentací jména herních firem. Danův blog tak získává třetí rovinu, přičemž ta první je informativní, druhá zábavná a třetí kvízová.

Nenechte se dlouho přemlouvat, udělejte si pohodlí a blog post si v klidu přelouskejte. A kdo ví, v tom dalším se snad alespoň v náznaku dozvíme, že tour obou vývojářů přinesla své ovoce. Nebo snad ne? Otázka je namístě, protože je s ní zakončen i aktuální příspěvek. Quo vadis Warhorse RPG?

Nejnovější články