- Vývojář:
- Obsidian Entertainment
- Datum vydání:
- PlayStation 4:
- 28. ledna 2020
- PC:
- 8. května 2018
- MAC:
- 8. května 2018
- Xbox One:
- 28. ledna 2020
- Linux:
- 8. května 2018
- PS4 Pro:
- 28. ledna 2020
- Switch:
- 2018 - Blíže neurčeno
- Xbox One X:
- 28. ledna 2020
- Žánr:
- RPG
- Platformy:
- PlayStation 4, PC, MAC, Xbox One, Linux, PS4 Pro, Switch, Xbox One X
VIDEA
Články
Šéfdesignér Obsidianu by chtěl vytvořit třetí Pillars of Eternity s rozpočtem Baldur's Gate III
Josh Sawyer by ale raději tahové souboje
Nabídka Game Passu se opět slušně rozroste o Star Wars: Squadrons, Nier: Automata a další
Další důvody předplácet
45 herních měst bylo zvěčněno na stránkách atlasu Virtual Cities
Od Raccoon City po New Vegas
Klasické RPG Pillars of Eternity 2: Deadfire vyplulo na konzole
Vašek si předloni u Pillars of Eternity 2 s námořní tématikou a podtitulem Deadfire docela liboval, komerčně ale pokračování klasického RPG velkou díru do světa neudělalo. Nyní to tvůrci zkoušejí podruhé (a je otázka, jestli lépe), tentokrát na konzolích, kde vyšlo před pár dny. Stejně jako první díl tedy zhruba s dvouletým zpožděním oproti PC verzi.
Bleskovky
-
5. 8. 2020 - Obsidian pracuje vedle Grounded a Avowed ještě na jedné hře
-
14. 2. 2019 - Obsidian stojí o vaše názory na tahové souboje v Pillars of Eternity 2: Deadfire.
-
7. 2. 2018 - Pillars of Eternity II: Deadfire vyjde koncem tohoto roku také na Xbox One, PS4 a Switch.
-
27. 1. 2017 - Vývoj hry Pillars of Eternity II: Deadfire byl během několika hodin úspěšně zasponzorován fanoušky.