V hlavě vývojářského veterána: Proč jsem se rozhodl udělat po téměř dvaceti letech další krokovací dungeon? Proč na mobil? Udělám ho i na PC? Jak se mají chovat nepřátelé? A co soubojový systém? Co kdyby se v Rovenlandu rozlilo moře? Baví mě psát knihy? A co dělat s tím Rohlíkem? A teď ještě odmakat rozhovor pro Games... Co jim tam asi tak řeknu? Nejen o těchto tématech mluví Jindřich v našem dalším Tea Clubu, který jako obvykle poskytujeme v audio i video podobě. Na video v článku se určitě podívejte, protože uvidíte (možná) zatím neuveřejněné ukázky ze hry Brány Skeldalu 3, ale za poslech stojí rozhovor s Jindřichem i v autě, tramvaji nebo ve vaně.
Brány Skeldalu: 7 mágů sice čerpá jednak z klasických dungeonů jako Wizardry, Legend of Grimrock nebo Eye of the Beholder, ale mytologie hry je ovlivněna další Jindřichovou tvorbou. Kromě her jsou to i knihy, z nichž více jak tisíci stránkový román Brány Skeldalu čeká na vydání, nebo legendární westerny jako Sedm statečných. Z naší půl hodinky se toho zkrátka dozvíte hodně. Takže neváhejte - dívejte se, nebo poslouchejte. Audio verzi tohoto Tea Clubu najdete za tímto odkazem.
zdroj:
YouTube