Tea Club #22: Jak vzniká plastelínová hopsačka Hopply
zdroj: tisková zpráva

Tea Club #22: Jak vzniká plastelínová hopsačka Hopply

11. 6. 2016 17:15 | Podcast | autor: Redakce Games.cz |

Potkali se na Matfyzu a jeden z nich řekl: „Pojďte, pane, budeme si hrát!“ A tak hráli Counter-Strike jako o závod, dokud se nedohodli, že budou hry i dělat. Peter Knut a Matěj Pavelka se pak vrhli do plastelíny a z ní modelují osobité postavičky, které se buď pod vedením hráče, nebo umělé inteligence objevují ve hře Hopply, kterou vám sami představí. 

Pamětníci budou hned doma. "Vždyť jde o Perestrojku, fenomén učeben informatiky v první polovině devadesátých let!" Peter a Matěj inspiraci nezastírají. Jde jim především o to udělat perfektní skákací rychlík, který funguje a má výraznou výtvarnou stránku. Jak se to dělá? I to uvidíte a uslyšíte během našeho nového Tea Clubu.

Modelování z plastelíny zní jednoduše, ale i tak podléhá pravidlům, talentu a dokonce ročnímu období. Peter a Matěj toho řeknou mnohem víc – zabrousí i na téma marketingu a PR pro hru jako je Hopply, a není jim cizí zamastit si prsty modelínou při názorném předvádění modelování. Jde jim to tak skvěle, že se přidal i Pavel. Tak na nic nečekejte a jděte se dívat.

Krom video verze si můžete stáhnout i audio pro poslech v autobuse, autě nebo při práci na zahradě.

zdroj: Archiv

Podcasty od Games.cz a samozřejmě i další videa z naší dílny můžete sledovat též na našem YouTube kanálu a své případné dotazy a připomínky směrujte do dedikované diskuse nebo na email podcast@games.cz. Děkujeme za přízeň!

Nejnovější články