LEVEL 241 vzdává hold Elder Scrolls a rozdává Mount & Blade: Warband
zdroj: tisková zpráva

LEVEL 241 vzdává hold Elder Scrolls a rozdává Mount & Blade: Warband

18. 4. 2014 20:00 | Komerční sdělení / PR | autor: Inzerce |

Na stáncích, v supermarketech, na čerpacích stanicích, na nádražích, v herních obchodech JRC a Brloh, ale i v digitálních prodejnách Publero a Floowie. Tam všude už v tuto chvíli seženete za 99 korun, respektive 79 korun v e-verzi, nový LEVEL 241 s rudou obálkou, ve kterém si přečtete o sérii The Elder Scrolls a plnou hrou v podobě středověkého RPG Mount & Blade: Warband...

Ještě než si povíme více o obsahu Levelu 241, rádi bychom vás naposledy poprosili o vyplnění naší velké výroční ankety, která může mít velký vliv na to, jak bude náš a váš časopis vypadat v budoucnu. Sbírání hlasů ukončíme hned po Velikonocích, tedy 22. dubna, takže pokud chcete vyhrát Xbox 360 s Kinectem a ještě k tomu ovlivnit budoucí podobu Levelu, věnujte pár minut našim otázkám...

RPG kam se podíváš...

V souvislosti s nedávným vydáním The Elder Scrolls Online jsme se rozhodli věnovat podstatnou část Levelu 241 našim vzpomínkám na celou sérii skvělých RPG od Bethesdy. Nelehkého úkolu se ujal Lukáš Grygar a na pomoc si zavolal Michala Nemece alias Micka The Mage. Společně pak dali dohromady vzpomínání na jednotlivé díly The Elder Scrolls a věřte nám, je to krásně nostalgické čtení. Hlavní téma pak doplňují dojmy Karla Drdy z TES Online.

level241-poutak zdroj: tisková zpráva

Aby RPG žánru v tomto Levelu nebylo málo, můžete si jeden speciální kousek sami zahrát. Jako plnou hru totiž tento měsíc přinášíme skvělý Mount & Blade: Warband. I když, RPG... Warband má sice k této herní disciplíně nejblíže, zachází s ní ale velmi neotřele. K základům žánru přidává prvky taktické strategie, simulátoru středověkého šlechtice, lapky, vojevůdce, žoldnéře, obchodníka, politika a především bojovníka.

Svým způsobem je Warband jen tím, čím jej sami chcete mít, což platí dvojnásob v případě, kdy využijete bohaté nabídky některého z neoficiálních modů. Pár tipů na ty nejlepší vám přinese Aleš Smutný i přímo v Levelu 241...

Úspěchy současné i budoucí

Když Pavel Šebor před šestnácti lety, spolu se svými dvěma kolegy, zakládal firmu SCS Software, určitě netušil, že jej osud zavane tak daleko od jeho původního záměru. Ten totiž souvisel s programováním a SCS Software vznikala jako firma, která se chce soustředit na vývoj a licencování herních enginů. Nakonec to dopadlo všechno úplně jinak, a přestože na enginu od SCS vznikla oceňovaná plošinovka Duke Nukem: Manhattan Project, samotní autoři enginu začali vyvíjet budgetové hry na zakázku.

032-033 zdroj: tisková zpráva

Nakonec se ale osamostatnili, uspěli a jejich Euro Truck Simulator 2 je bezkonkurenčně nejuznávanější hrou svého druhu. O příběhu SCS Software, jejich starostech, úspěších i plánech do budoucna si s Pavlem Šeborem povídal Martin Bach. A Pavel nám také, společně s dalšími českými vývojáři, přispěl svým názorem k tématu o Steam Early Access, ve kterém se spolu s Ondrou Novotným ptáme: „Proč si kupujeme nedodělané hry?”

Na cestě k úspěchu jsou se svými progamingovými aktivitami také Wargaming, autoři World of Tanks a World of Warplanes. Na finále jejich League Grand Finals se jel podíval Daniel Kremser a využil této příležitosti k tomu, aby vám přiblížil zákulisí podobných progamingových akcí.

042-043 zdroj: tisková zpráva

Metal Gear a spol.

Rubrice s recenzemi vévodí vedle Diablo III: Reaper of Souls, Age of Wonders III a inFamous: Second Son především kontroverzní Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Zatímco Dan Vávra se ve svém komentáři svěří ze svého rozčarování, Honza Olejník není v recenzi tak příkrý a uznává novince ve slavné sérii nezanedbatelné kvality.

Ať už se ale ve sporu o Ground Zeroes postavíte na jakoukoliv stranu, určitě byste neměli minout rozsáhlé téma o celé sérii, které pro vás připravil Dave de Sade. Jeho článek totiž ocení nejen fandové Hidea Kojimy, ale i ti, kdo se v chronologii příběhu Metal Gear ságy dosud ztráceli.

074-075 zdroj: tisková zpráva

Erotické retro a virtuální realita

Říkáte si, že staré hry a erotika k sobě tematicky příliš neladí? V Levelu 241 vás o opaku přesvědčí Pavel Dobrovský a stačí mu k tomu jen dva články: příběh vývoje adventury Rex Nebular and the Cosmic Gender Bender a retronautský výlet do minulosti za extrémně kontroverzní Custer's Revenge z roku 1982. Zbytek retro rubriky už je více méně "normální" a dozvíte se v ní mimo jiné i to, jaké hry ovlivnily mládí designéra F.E.A.R. a novinky Betrayer Graiga Hubbarda.

092-093 zdroj: tisková zpráva

Na pomezí rubrik Retro a Tech se tradičně pohybuje Michal Rybka, který dal tento měsíc dohromady na první pohled trochu spekulativní článek o tom, jak by vypadal herní svět bez PC. S přihlédnutím k Michalovým vědomostem o vývoji hardwaru je ale zřejmé, že o spekulace jde jen do určité míry, a že v historických kličkách lze najít mnoho poučných historek i z dnešního úhlu pohledu.

Čistě v technologické rubrice se pak pohybuje téma Honzy Olejníka, který si nemohl nevšimnout obrovského boomu VR brýlí typu Oculus Rift na letošní GDC 2014 a ve svém textu se snaží odhadnout, kam se tato oblast, evidentně dost zajímavá i pro firmy jako Sony nebo Facebook, do budoucna posune.

100-101 zdroj: tisková zpráva

LEVEL vychází i v elektronické verzi!

Už před mnoha a mnoha čísly jsme začali LEVEL vydávat vedle papírové i v elektronické verzi. Všechny podstatné informace o tom, jak elektronický Level získat, najdete v tomto článku. Je však třeba zdůraznit, že s koupí papírového Levelu automaticky získáváte i jeho elektronickou verzi.

Elektronický Level si samozřejmě můžete koupit samostatně, nezávisle na verzi papírové. Pak vás jedno číslo vyjde o 20 Kč levněji, což samozřejmě platí i o případném předplatném elektronického Levelu. Prostřednictvím aplikací Publero nebo Floowie si také e-verzi Levelu můžete přečíst na webu nebo na zařízeních s iOS či Androidem. Stačí k tomu mít jen JEDEN účet, a tím pádem i JEDEN zakoupený časopis.

Podrobný obsah Levelu 241 si prostudujte na stránkách level.cz, kde zároveň najdete všechny potřebné informace o předplatném, o autorech a obecně redakci Levelu. Rovněž si zde můžete aktivovat plnou hru, jak se dozvíte na straně 11. Se svými postřehy na konto Levelu nás zastihnete na emailu redakce@level.cz nebo na Facebook stránce Levelu.

Snad se vám LEVEL 241 bude líbit. My už se každopádně třeseme nedočkavostí na vaše reakce, postřehy a připomínky.

080-081 zdroj: tisková zpráva

Nejnovější články