LEVEL 245 vás společně s Destiny vezme na průlet sluneční soustavou
zdroj: tisková zpráva

LEVEL 245 vás společně s Destiny vezme na průlet sluneční soustavou

1. 10. 2014 20:15 | Komerční sdělení / PR | autor: Inzerce |

Po letní přestávce jsme zpět na stáncích s novým číslem Levelu. V pořadí 245. LEVEL se už několik hodin vyhřívá na stáncích, v obchodech JRC/Brloh a ve virtuálních výlohách elektronických distribucí Publero a Flowie. Všechno vypadá tradičně a obvykle, přesto je ale LEVEL 245 výjimečný. Poprvé od března 1999 si LEVEL můžete pouze číst - jak jsme oznámili v červenci, k Levelu už nebudeme pravidelně přidávat plné hry. Věříme ale, že ani tak na svůj oblíbený časopis nezanevřete. Od jeho restartu v loňském roce jsme kladli důraz hlavně na zajímavé texty a těch nabízí i LEVEL 245 více než dostatek.

Vzhůru k nebesům

Na přední i zadní obálce nového Levelu můžete obdivovat artwork z aktuálně velmi diskutované střílečky Destiny. Uvnitř časopisu vedle čtyřstránkové recenze Destiny od Honzy Olejníka najdete i rozsáhlé téma, které pro vás s vypětím všech sil sepsal Lukáš Grygar. Ten se už pár týdnů realizuje na populárně-vědeckém webu Nedd.cz, což se projevilo i v tomto Levelu - Lukáš vás vezme na výlet sluneční soustavou a probere během něj vize herních vývojářů, kteří na planety zasadili své hry.

Recenzí Destiny vás však v příslušné rubrice neodbudeme. Dále recenzujeme například Dead Rising 3 pro PC, Risen 3: Titan Lords, Abyss Odyssey, Train Fever nebo remaky The Last of Us a Metro Redux.

052-053 zdroj: tisková zpráva

Technika meče

LEVEL 245 ale nabízí i další lahůdky. Dvě z nich navíc spojuje studio Warhorse, které pod dohledem podporovatelů z Kickstarteru usilovně maká na RPG Kingdom Come: Deliverance. V prvé řadě za to může hlavně Dan Vávra, který vedle obvyklého komentáře (tentokrát se rozepsal na dvě stránky) vypotil i reportážně laděný článek o tom, jak si užít hry ve skutečnosti. Jeho praktické zkušenosti z paintballu, airsoftu a z LARPů, které se odehrávají v oblíbených herních světech, mu navíc umožnily jednotlivé zážitky porovnat.

034-035 zdroj: tisková zpráva

Druhý článek, který vznikl v souvislosti s Kingdom Come, sepsal Martin Bach a věnuje se historii, současnosti i budoucnosti zpracování boje s mečem ve hrách. Na první pohled to možná zní nezáživně, ale nenechte se mýlit - zpracování soubojů na blízko je dlouhodobým problémem herních designérů a o hrách z pohledu první osoby to platí dvojnásob. I proto jsme ke spolupráci na článku přizvali Viktora Bocana, který má ve Warhorse na starosti právě soubojový systém - k tématu má tím pádem hodně co říct.

046-047 zdroj: tisková zpráva

Pán Skeldalu

V tradičním rozhovoru, který podle vašich ohlasů patří mezi nejoblíbenější rubriky v Levelu, se Pavel Dobrovský rozhodl vyzpovídat českého vývojáře a spisovatele Jindru Rohlíka. Jindřich kdysi působil i v Levelu a od té doby se věnoval především psaní. Před rokem se ale vrátil i k tvorbě her a po vývoji portu dungeonu Brány Skeldalu pro mobilní telefony se pustil i do nového projektu.

026-027 zdroj: tisková zpráva

Boj v herním světě

Virtuální šikaně v herním průmyslu se v podobně nazvaném článku věnuje Honza Švelch a rozebírá historické i současné příklady toho, kdy se publikum vzbouřilo proti tvůrcům oblíbených her. Na závěr se Honza nemohl vyhnout ani tématu „gamergate”. Popisované příběhy jsou někdy opravdu drsné, a přestože celá záležitost dodnes nespěje k rozumnému rozuzlení, určitě stojí za to si v celé kauze udělat alespoň základní přehled.

O tom, jestli šikaně někdy čelili i čeští vývojáři ze společnosti Silicon Jelly, si dovolíme vážně pochybovat. Neznamená to ale, že bychom se o ně neměli zajímat. Firma, kterou jako odnož reklamní agentury založili absolutní vývojářští nováčci, se během tří let vypracovala ve funkční tým, jenž má na svědomí nejen oceňovanou dětskou plošinovku Mimpi, ale i mobilní aplikace se slavným Krtečkem.

082-083 zdroj: tisková zpráva

Do budoucnosti i zpátky v čase

Na posledních stránkách každého čísla Levelu se tradičně do historie v rubrice Retro, po níž následuje velký skok do budoucna v rubrice Tech. Aktuální LEVEL není výjimkou. Pavel Dobrovský vám nejprve na cestě do minulosti ukáže, jak se hraje první díl adventurní série Leisure Suit Larry a povypráví vám o příběhu vývoje série Metal Slug. Hned o pár stránek dál už vám ale Honza Olejník představit vlastnosti čtvrté verze Unreal Enginu, kterou bude vzhledem k licenční politice Epicu využívat stále více her.

100-101 zdroj: tisková zpráva

LEVEL vychází i v elektronické verzi!

Už před mnoha a mnoha čísly jsme začali LEVEL vydávat vedle papírové i v elektronické verzi. Všechny podstatné informace o tom, jak elektronický Level získat, najdete v tomto článku. Ovšem pozor - v souvislosti se zrušením plné hry jsme museli upustit i od rozdávání elektronické verze zdarma všem majitelům verze papírové. E-verzi časopisu budou počínaje tímto číslem dostávat zadarmo pouze předplatitelé.

Elektronický Level si samozřejmě můžete koupit samostatně, nezávisle na verzi papírové. Pak vás jedno číslo vyjde o 20 Kč levněji, což samozřejmě platí i o případném předplatném elektronického Levelu. Prostřednictvím aplikací Publero nebo Floowie si také e-verzi Levelu můžete přečíst na webu nebo na zařízeních s iOS či Androidem. Stačí k tomu mít jen JEDEN účet, a tím pádem i JEDEN zakoupený časopis.

Podrobný obsah Levelu 245 si prostudujte na stránkách level.cz, kde zároveň najdete všechny potřebné informace o předplatném, o autorech a obecně redakci Levelu. Rovněž si zde můžete aktivovat plnou hru. Se svými postřehy na konto Levelu nás zastihnete na emailu redakce@level.cz nebo na Facebook stránce Levelu.

Snad se vám LEVEL 245 bude líbit. My už se každopádně těšíme na vaše reakce, postřehy a připomínky.

Nejnovější články