Nový LEVEL 251 rozebírá umělou inteligenci a svět podle Valve
zdroj: tisková zpráva

Nový LEVEL 251 rozebírá umělou inteligenci a svět podle Valve

27. 3. 2015 20:00 | Komerční sdělení / PR | autor: Inzerce |

Přišel čas načít novou dvěstěpadesátku. Spolu s 251. číslem Levelu do ní můžete vkročit i vy, a troufneme si tvrdit, že nebudete litovat. Na stáncích, v obchodech JRC/Brloh a v elektronických distribucích Floowie a Publero najdete po měsíci opět pořádnou dávku zajímavého čtení o hrách a obecně o všem, co s nimi souvisí. Konkrétně například rozhovor s legendárním Paulem Neurathem, obří téma o umělé inteligenci, článek o budoucnosti herního světa v podání Valve a mnoho dalšího.

Vstříc budoucnosti

O hlavní téma čísla se postaral Honza Olejník, který načetl hromadu literatury a vyzpovídal několik chytrých lidí, aby mohl sepsat obří desetistránkové povídání o umělé inteligenci. Vše je pojato hlavně z herního pohledu, ale vzhledem k šíři tématu jsme se nemohli omezit jen rolí AI ve virtuální zábavě.

1 zdroj: tisková zpráva

Do budoucnosti jsme se podívali i v dalším velkém tématu. Týká se firmy Valve, která na Game Developers Conference 2015 oznámila celou řadu novinek, a stanovala tak směr svému dalšímu směřování. Jak vypadá budoucnost hraní podle Valve, a jak k ní firma Gabea Newella dospěla? Na to hledal odpověď Dan Kremser.

2 zdroj: tisková zpráva

Otec Looking Glass

Velké profilové rozhovory jsou výkladní skříní Levelu, a jsme proto vždycky nadšení z toho, když se nám povede vyzpovídat nějakou zahraniční herní legendu. Tentokrát padla volba na spoluzakladatele legendárních Looking Glass Studios a hlavního autora Ultimy Underworld Paula Neuratha. Role tazatele se nemohl ujmout nikdo jiný než Lukáš Grygar a během několika navazujících telefonátů vzniklo povídání, které musí zaujmout každého fandu tvorby LGS.

3 zdroj: tisková zpráva

Vážně i nevážně

Level 251 toho má ale v zásobě mnohem víc. Michal Rybka pracoval několik měsíců na článku, pojednávajícím o skupině českých vědců, kteří pomocí her a speciálních interaktivních programů experimentují s diagnostikou duševních chorob, konkrétně schizofrenie.

6 zdroj: tisková zpráva

Z GDC 2015, kterou jsme jako jediní v ČR osobně navštívili (speciál na Games.cz), jsme pak přivezli zajímavá témata o realističnosti válečných her v kontextu pravidel reálných konfliktů nebo velké téma o herních komunitách a problémech, které s nimi (nejen) vývojáři mají.

8 zdroj: tisková zpráva

Hrát a vyhrát!

Upozornit vás ale musíme i na další skvělý retro článek Jardy Švelcha o hrách v bývalém ČSSR, tentokrát zaměřený na neuvěřitelný fenomén celostátních soutěží ve hrách pro osmibitové počítače. A za zmínku stojí rozhodně i článek Jirky Pavlovského o herních detektivkách nebo hardwarové pojednání o sluchátkách s prostorovým zvukem.

12 zdroj: tisková zpráva

LEVEL vychází i v elektronické verzi!

LEVEL je vedle papírové podoby k dispozici i v elektronické verzi, ve které stojí pouhých 79 korun a je tedy o dvacku levnější než na stánku. Všechny podstatné informace o tom, jak elektronický Level získat, najdete v tomto článku. Prostřednictvím aplikací Publero a Floowie si také e-verzi Levelu můžete přečíst na webu nebo na zařízeních s iOS či Androidem. Stačí k tomu mít jen JEDEN účet, a tím pádem i JEDEN zakoupený časopis.

Podrobný obsah Levelu 251 si prostudujte na stránkách level.cz, kde zároveň najdete všechny potřebné informace o předplatném, o autorech a obecně redakci Levelu. Se svými postřehy na konto Levelu nás zastihnete na emailu redakce@level.cz nebo na Facebook stránce Levelu.

Nejnovější články