Nový LEVEL 254 láká na stormtroopery a Brendu Romero
zdroj: tisková zpráva

Nový LEVEL 254 láká na stormtroopery a Brendu Romero

27. 6. 2015 17:50 | Komerční sdělení / PR | autor: Inzerce |

Prostřednictvím stánků, supermarketů, obchodů JRC/Brloh a elektronických distribucí Floowie a Publero si můžete pořídit nové číslo časopisu LEVEL. Ještě před odjezdem na letní dovolenou se tak můžete snadno dostat k nové dávce vašeho oblíbeného čtení o hrách. Na obálce Levelu 254 najdete stormtroopera a uvnitř první dojmy z hraní Star Wars Battlefront, přesto rozhodně nejde o monotematické vydání, naopak. Opět jsme se snažili přinést vám co nejrozmanitější články a témata o všem, co s hrami souvisí.

Šuby duby Amerika...

Díky vstřícnosti naší tiskárny (a krvi, potu a slzám části redakce) se nám podařilo do aktuálního Levelu vecpat všechny podstatné informace z výstavy E3 2015, kterou jsme, jako každý rok, osobně navštívili. Na obálce stvrzuje tento fakt artwork ze Star Wars Battlefront, kterou si v USA na vlastní kůži vyzkoušel Petr Poláček a hned poté sepsal své bezprostřední dojmy. Lukáš Grygar k nim přidal své vzpomínky na nejslavnější virtuální bitvy ze světa Hvězdných válek a hlavní materiál tohoto čísla byl na světě.

Vedle Battlefrontu se o E3 dočtete i v nové rubrice Radar, v níž vás budeme v rozšířeném formátu upozorňovat na nově oznámené hry. Dlouho jsme váhali s tím, jak rubriku o nových hrách pojmout, už jenom proto, že jsme nechtěli velkou část časopisu zaplnit informacemi opsanými z tiskových zpráv. Věříme tedy, že se vám Radar v této podobě bude líbit.

01 zdroj: tisková zpráva

Mýty a legendy

Drobné grafické změny jsme udělali i na jiných místech časopisu, struktura obsahu ale zůstala samozřejmě stejná. Užít si tak můžete například zajímavý text od Honzy Olejníka, který se pustil do analýzy nejroztodivnějších herních mýtů a legend, které kolují po internetu. Pokud jste někdy narazili na báchorky o skrytých lokacích v GTA San Andreas nebo o speciálních cheatech, které odhalí dosud skrytá tajemství některých slavných her, určitě vás bude zajímat, jak vlastně tyto legendy vznikají.

Jak vznikla legenda jménem Ultima ale víme naprosto přesně. Svůj nezanedbatelný podíl na ní měla i žena, která nám tento měsíc poskytla hlavní rozhovor čísla. Brenda Romero není jen manželkou slavného spolutvůrce Dooma Johna Romera, ale i programátorka a designérka, která se podílela na desítkách slavných her. A její názory i vzpomínky rozhodně stojí za poslech.

03 zdroj: tisková zpráva

Přežít nebo vyhrát

Pokud strávíte pár minut prohlížením nových a populárních titulů na Steamu, zákonitě vás musí napadnout jedna důležitá otázka: co všichni mají s těmi kopiemi DayZ? Boj o přežití v otevřeném a značně nepřátelském světě se stal snem milionů hráčů po celém světě a větší i menší vývojářská studia chrlí jednu hru za druhou, protože poptávka po nich evidentně existuje. Na to, co se za tímto fenoménem skrývá, jsme se podívali v dalším z témat aktuálního Levelu.

Pakliže cílem jedné skupiny her je „přežít“, cílem té druhé je „vyhrát“. Abyste toho dosáhli, nemůžete vždy se svým okolím zacházet v rukavičkách. Někdy můžete být při hraní zlí záměrně, jindy potvrdíte pravidlo o účelu, co světí prostředky. Každopádně před vámi vždy bude stát otázka, na kterou se ve svém článku snažil najít odpověď Jirka Pavlovský: Jak být zlý a ještě za to získat body?

07 zdroj: tisková zpráva

Perličky na dně

V Levelu 254 toho najdete mnohem víc. Tradiční komentáře Dana Vávry, Michala Rybky a Lukáše Macury doplňuje i tento měsíc vývojářský deníček Vládi Geršla, v retro rubrice se ohlížíme za sérií Wolfenstein nebo legendární Theme Hospital a v zásobě máme i další témata.

Gábina Šuterová vám poví něco o tom, jak dnešní hry vznikají v týmech rozprášených doslova po celém světě, Dan Kremser upozorňuje na hry, které vás chtějí pohltit „na celý život“ a Pavol Buday vás seznámí se zajímavým fenoménem her, u kterých nehraje grafika vůbec žádnou roli. A pak je tu ještě hardwarové téma o herních televizích a monitorech, recenze na aktuální hry v čele s Heroes of the Storm, profil českých vývojářů z týmu Allodium a další a další perličky.

09 zdroj: tisková zpráva

LEVEL vychází i v elektronické verzi!

LEVEL je vedle papírové podoby k dispozici i v elektronické verzi, ve které stojí pouhých 79 korun a je tedy o dvacku levnější než na stánku. Všechny podstatné informace o tom, jak elektronický Level získat, najdete v tomto článku. Prostřednictvím aplikací Publero a Floowie si také e-verzi Levelu můžete přečíst na webu nebo na zařízeních s iOS či Androidem. Stačí k tomu mít jen JEDEN účet, a tím pádem i JEDEN zakoupený časopis.

Podrobný obsah Levelu 253 si prostudujte na stránkách level.cz, kde zároveň najdete všechny potřebné informace o předplatném, o autorech a obecně redakci Levelu. Se svými postřehy na konto Levelu nás zastihnete na emailu redakce@level.cz nebo na Facebook stránce Levelu.

Nejnovější články