Nový LEVEL 260 otevírá herní rok 2016 s esportem a DIRT Rally
zdroj: tisková zpráva

Nový LEVEL 260 otevírá herní rok 2016 s esportem a DIRT Rally

23. 1. 2016 12:15 | Komerční sdělení / PR | autor: Inzerce |

Dvacet dva dnů trvalo než se na stáncích, v obchodech a v systémech elektronické distribuce objevil první LEVEL roku 2016. Shodou okolností načíná aktuální číslo i dvaadvacátý ročník Levelu, proto jsme pochopitelně chtěli do nového období vkročit správnou nohou. Jestli se nám to povedlo, musíte posoudit sami, až si Level 260 pořídíte. Ledacos vám ale napoví i následující shrnutí největší obsahových lákadel, kterými jsme se rozhodli v lednu bojovat o vaši přízeň...

Výhledem vpřed

V minulém Levelu jsme na mnoha místech bilancovali, v tom aktuálním jsme se naopak podívali vpřed. Vedle předpovědí Petra Poláčka v tradiční rubrice Měsíc/Rok v kuse jsme pohledu do budoucna věnovali i celou rubriku Radar. Můžete se v ní seznámit s většinou nejzajímavějších her, které by měly vyjít v roce 2016.

1 zdroj: tisková zpráva

Jedním z trendů, které nás v nadcházejících měsících a letech zřejmě neminou, je vzestup esportů. Soutěžní potenciál kompetitivních her byl dlouho přeceňovaný a i přes velkohubá prohlášení všemožných expertů byla většina progamingových akcí více o reklamě než o zajímavých soubojích. Rok 2015 ale přinesl v tomto směru náznak určitého posunu a v článku Dana Kremsera zjistíte, proč by mohl být rok 2016 začátkem skutečné éry esportů.

2 zdroj: tisková zpráva

A konečně do budoucnosti nahlédl i Jirka Pavlovský. Nenechal se ale omezit jedním rokem a svým typickým stylem se pustil do všech reálných i pochybných trendů, ke kterým herní průmysl vzhlíží.

Úspěch není náhoda

Stálo nás to hodně času a domlouvání, ale nakonec se zadařilo. V Levelu 260 si můžete přečíst rozhovor Martina Bacha s šéfem Madfinger Games Markem Rabasem. Brněnské studio patří mezi nejúspěšnější herní vývojáře u nás a rozhovory jeho zástupci poskytují jen velmi zřídka. I proto jsme rádi, že si Marek našel čas a popovídal si s námi nejen o své zajímavé kariéře, která vedla od modera přes hlavního programátora v Illusion Softworks až k založení vlastní firmy, ale i o problémech s designováním free to play her a současném trhu s mobilními hrami vůbec.

3 zdroj: tisková zpráva

Madfinger zastupují v tomto Levelu úspěch z ČR, Pixel Federation ze Slovenska. Bez jakéhokoliv podceňování počítáme s tím, že většina z vás o této velké bratislavské firmě dosud neslyšela především proto, že se pohybují mimo segment klasických her. Přesto ale jejich příběh stojí za zaznamenání a Honza Horčík se s vámi o něj podělí v rubrice Dílna.

9 zdroj: tisková zpráva

Level 260 ovšem nabízí i jeden světový příběh o úspěchu. Jedním z největších překvapení loňského roku byl nečekaný hit Rocket League. Jak se ale dočtete v našem tématu, rozhodně nešlo o úspěch náhodný. Autoři Rocket League jsou velmi zkušení vývojáři a na konceptu "fotbalu z auty" pracují už mnoho let. Loňský rok je tak jen zúročením jejich dlouholeté tvrdé práce.

5 zdroj: tisková zpráva

Černé vyhlídky?

V Levelu se vám snažíme pravidelně přinášet témata o fenoménech, které aktuálně hýbou herním světem. Občas je ale dobré podívat se na věci s odstupem a hodnotit je až poté, co opadnou ty největší internetové vášně. Naposledy jsme tak učinili s kauzou gamergate a tentokrát jsme si podobně počkali s hodnocením takzvané „indiepocalypse”, o které řada zahraničních vývojářů mluvila během posledního půl roku. O přetlaku indie her na Steamu a jeho dopadech psala Tereza Krobová.

4 zdroj: tisková zpráva

V dalších dvou článcích pak rozebíráme dva fenomény, jejichž osud je tak trochu ve hvězdách. Lukáš Macura se ve svém článku zamýšlí nad budoucností handheldů, pro které nebyl rok 2015 zrovna nejúspěšnějším, a nelze příliš předpokládat, že by se pod tlakem mobilních platforem jejich prodeje vzpamatovaly. Na handheldy je stále k dispozici obrovské množství skvělých her, otázka, zda si najdou své publikum, je ale tíživější než kdykoliv v jejich historii.

Honza Švelch si pro změnu posvítil na crowdfunding a jeho výhledy do budoucna. Své oblíbené projekty podporujeme na Kickstarteru a dalších webech už několik let a u mnohých hráčů došlo k určitému vystřízlivění z možností, které fandovské financování přináší. Projevilo se to nějak na reálných číslech crowdfundingových portálů?

8 zdroj: tisková zpráva

LEVEL vychází i v elektronické verzi!

LEVEL je vedle papírové podoby k dispozici i v elektronické verzi, ve které stojí pouhých 79 korun a je tedy o dvacku levnější než na stánku. Všechny podstatné informace o tom, jak elektronický Level získat, najdete v tomto článku. Prostřednictvím aplikací Publero a Floowie si také e-verzi Levelu můžete přečíst na webu nebo na zařízeních s iOS či Androidem. Stačí k tomu mít jen JEDEN účet, a tím pádem i JEDEN zakoupený časopis.

Podrobný obsah Levelu 260 si prostudujte na stránkách level.cz, kde zároveň najdete všechny potřebné informace o předplatném, o autorech a obecně redakci Levelu. Se svými postřehy na konto Levelu nás zastihnete na emailu redakce@level.cz nebo na Facebook stránce Levelu.

Nejnovější články