Vyšel nový LEVEL 232 za 99 Kč - co vás v něm čeká a nemine
zdroj: tisková zpráva

Vyšel nový LEVEL 232 za 99 Kč - co vás v něm čeká a nemine

26. 7. 2013 18:27 | Komerční sdělení / PR | autor: Inzerce |

Návrat Levelu z krátkého pobytu v říši mrtvých se podle vašich ohlasů vydařil. Míra povzbuzujících vzkazů, ale i konstruktivních připomínek nás potěšila a motivovala při tvorbě čísla 232, které je právě ode dneška k dostání po celé České republice, a od pondělí příštího týdne i na Slovensku.

LEVEL 232 stojí opět 99 Kč / 4,99 Eur a zdarma k němu dostáváte jako plnou hru závodní kolekci RACE Injection, kterou si po aktivaci (kód najdete na poslední straně magazínu) na level.cz můžete stáhnout na Steamu. Jak už jsme však několikrát zdůrazňovali, plná hra je pouze bonus a na prvním místě je pro nás obsah Levelu. Pojďme se tedy společně ve stručnosti podívat, co LEVEL 232 na svých stránkách nabízí.

Modrá obálka s motivem Watch Dogs odkazuje na rozsáhlé téma o kyberbezpečnosti od Michala Rybky, na kterém je hra od Ubisoftu od základů vystavěna. Na celkem osmi stranách vás Michal provede nástrahami moderní informační společnosti, porovná skutečnost s fikcí z Watch Dogs a nabídne odpovědi na palčivé bezpečnostní otázky od experta ze společnosti Symantec.

V dalších tematických článcích vás Vašek Rybář seznámí s nejlepším českým účastníkem Gran Turismo Academy a Martin Bach vás postaví na rozcestí, kde se aktuálně nachází řada projektů zafinancovaných skrze Kickstarter.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Rozklikněte obrázek pro plnou verzi

Náš kolega Pavol Buday, šéfredaktor slovenského webu Sector.sk, rozebral v článku Diagnóza: Skylanders fenomén této herně-hračkářské série, která společnosti Activision vydělává miliardy dolarů. Některé z vás určitě zaujme reportáž z velkého S.T.A.L.K.E.R. larpu, který na vlastní kůži absolvoval Dan Vávra a přivezl si odsud nejednu úsměvnou i bizarní historku. Na propojení her a komiksů naopak není nic bizarního, přesto je téma Jirky Pavlovského o stripech s herní tematikou vtipné a informačně hodnotné zároveň.

Už v obsahu určitě nepřehlédnete velkou fotku Martina Klímy, zkušeného českého vývojáře, který procestoval studia Altar, Bohemia Interactive či Codemasters, a v současnosti společně s Danem Vávrou řídí vývoj RPG ve studiu Warhorse. Martinovy praktické zkušenosti s vývojem i produkováním her přetavil Pavel Dobrovský do rozhovoru, který vás nechá nahlédnout do světa vývoje her skutečně detailně a ne z úplně tradiční perspektivy.

Honza Olejník vám v šestistránkovém traktátu naznačí, kde začít a jak postupovat, pokud byste si chtěli svépomocí vytvořit vlastní hru. De facto konstatuje, že technologie a materiály k tomu potřebné jsou dnes tak snadno dosažitelné, že přinejhorším experimentovat s vývojem her může v podstatě každý. V článku se dozvíte, jaký engine je pro váš záměr nejvhodnější, kde legálně sehnat grafiku či zvuky, ale hlavně, co je pro váš záměr tvořit hru hned od začátku nejdůležitější.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Rozklikněte obrázek pro plnou verzi

V rubrice Dílna vás snad pobaví popis další části strastiplné pouti mladého vývojáře Radka Friedricha, zatímco poučný a informativní bude nejenom profil týmu Chasing Carrots od Honzy Horčíka, ale i pokec s trojčlenným českým studiem Mingle Games od Martina Bacha.

Celou retro sekci opět uvozuje speciální obálka, která vás upozorní na článek o vzniku kultovní adventury I Have No Mouth, and I Must Scream, ale též na speciální historickou sondu do historie her v Československu od Jardy Švelcha. Bacha, bude se pátrat po vůbec prvních hrách, které vznikly v ČSSR. Zbylou část retro sekce tvoří zpověď Briana Farga ohledně her, které jej ovlivnily, dále výlet za americkými osadníky skrze hru Oregon Trail, potažmo hardwarová nora Michala Rybky, který vám představí Amstrad CPC.

Technologiím věnovaná část Levelu nabízí uživatelský test konzole OUYA od Honzy Olejníka (za zapůjčení děkujeme týmu Dreadlocks) a zamyšlení nad tím, proč NVIDIA zdánlivě vyklízí pole pro aktivity AMD. Honza Horčík pro vás navíc sepsal téma o inteligentních počítačích a jejich schopnosti se učit a interagovat s námi

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Rozklikněte obrázek pro plnou verzi

LEVEL 232 samozřejmě nepostrádá nezbytné stránky s komentáři od Michala Rybky, Dana Vávry, Honzy Herodese a Lukáše Macury, stejně jako nechybí shrnutí událostí měsíce. Oproti předchozímu číslu jsme přidali stránku dopisů s vašimi ohlasy a našimi reakcemi na ně, ale zbrusu nová je také rubrika Čtenář měsíce. V každém čísle vám představíme jednoho z našich čtenářů či fanoušků, abyste viděli, kdo všechno vlastně LEVEL čte. Hned první oběť naší zvídavosti je velmi zajímavá...

Poněvadž je léto, nečekejte v sekci s recenzemi žádná velká jména, dorazí až na podzim. O to více vás ale některé recenzované tituly překvapí. Řeč je zejména o Rogue Legacy, Pikmin 3, TrackMania 2: Valley, Leisure Suit Larry Reloaded nebo Shadow Warrior Classic Redux. Léto by v herní branži mělo představovat dva měsíce sucha, ale už dávno to neznamená, že by v červenci a srpnu nic nevycházelo – naopak.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Rozklikněte obrázek pro plnou verzi

Podobné je to ostatně i s Levelem 232. Pamatujeme si na roky, kdy jsme se děsili, o čem vlastně budeme v létě psát a tahali jsme pak z paty polozapomenutá preview her druhé garnitury. Nyní jsme ale při přípravě tohoto čísla znovu museli spíše rozmýšlet, co zařadit do Levelu 232, a co nechat až do dalších čísel. Nápadů na obsah, který by vás snad mohl bavit nebo poučit, máme ještě stále v zásobě plno.

Abychom si ale mohli být jistí, že směr, kterým jsme se vydali, vás opravdu zajímá a baví, budeme potřebovat vaše ohlasy, připomínky, návrhy na zlepšení, konstruktivní kritiku atd.. Za jakýkoli ohlas podobného charakteru budeme opravdu vděční, protože LEVEL je pořád „in progress“ po stránce obsahové i formální. Možná si všimnete, že LEVEL 232 je o centimetr širší než LEVEL 231, krom jiného. Je to jeden z příkladů, že se magazín vyvíjí a nadále s vaší pomocí bude. Se svými postřehy na konto Levelu nás zastihnete na emailu redakce@level.cz nebo na Facebook stránce Levelu.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Rozklikněte obrázek pro plnou verzi

Podrobný obsah Levelu 232 najdete na stránkách level.cz, kde zároveň najdete všechny potřebné informace o předplatném, o autorech a redakci Levelu, ale rovněž si zde můžete aktivovat plnou hru, jak se dozvíte na straně 11.

Snad se vám LEVEL 232 bude líbit, těšíme se na vaše reakce a připomínky.

Nejnovější články