2D akce Code: Hardcore nabízí souboje mechů v povedené grafické stylizaci
zdroj: tisková zpráva

2D akce Code: Hardcore nabízí souboje mechů v povedené grafické stylizaci

22. 9. 2016 18:28 | Preview | autor: Honza Konfršt |

Japonští vývojáři z týmu Rocket Punch se na Kickstarteru blýskli s akcí Code: Hardcore, v níž ovládáte bitevní roboty, ovšem ve 2D pohledu. Že se hráčům jejich nápad líbí nasvědčuje fakt, že hra chvíli po startu kampaně překročila požadovaných 65 tisíc dolarů takřka o polovinu a stejně rychle uspěla i rámci Steam Greenlight

Na první pohled obyčejná 2D plošinovka s mechy toho nabízí dle popisu kampaně hodně. V základu se jedná o akci s několika typy mechů (kterých by při vydání mělo být 15) a ty by měly kopírovat standardní typy jednotek akčních her. Přiložený trailer tak například avizuje existenci klasického útočného robota, tanka i mecha, který spoléhá na velkou mobilitu. Především však odhaluje akční hratelnost s atraktivní grafickou stránkou.

Tvůrci slibují plynulé ovládání, které využijete do posledního stisku tlačítka, protože hra bude disponovat vysokou obtížností. Žánrově se hra bude skládat z více vrstev a kombinovat více herních stylů. Tvůrci zmiňují inspiraci tituly Metal Slug či Contra a umně tak rozehrávají ódu na nostalgickou notu. Důkazem toho může být i trailer poskládaný záběry přímo ze hry.

zdroj: Archiv

Tvůrci chtějí ihned po ukončení Kickstarteru vydat demoverzi s módem versus v lokálním multiplayeru. Plná verze hry však nabídne i plnohodnotný multiplayer a především kampaň s řadou unikátních prvků. Ty mají podobu zejména osobitých pilotů, neboť jen mechy není Code: Hardcore živ a singleplayer tak nabídne řadu odlišných misí i úkolů. Nečekejte jen rozstřílení všeho, co je před vámi, kupříkladu i na stealth. V takových chvílích se projeví právě individuální schopnosti jednotlivých pilotů, kteří budou moci kabiny svých stojů i opouštět.

Zápletka kampaně nabídne příběh z roku 2219 o rebelech z Marsu, kteří se vzbouřili proti svým vládcům na Zemi. Rebelové obsadili řadu vesmírných stanic, které však lidstvo potřebuje k meziplanetárnímu přesunu, takže lítá válka na sebe nenechá dlouho čekat.

Celkově koncept hry zní jako svižná akce střižená léty prověřenými recepty. Pokud se nic zásadního nepokazí, Code: Hardcore vyjde v druhé polovině příštího roku. Vývojáři zároveň oznámili partnerství se společností Climax Creature Series – čínskou hračkářskou firmou – jež vytvoří 18,5 cm vysokou figurku hlavní postavy. Ta vyjde společně se hrou, zbylé z postav by měly následovat v týdnech a měsících poté. Další informace o hře pak můžete vidět v přiloženém vývojářském deníčku.

zdroj: Archiv

Nejnovější články