Adventura Ghost in the Sheet původem z ČR
zdroj: tisková zpráva

Adventura Ghost in the Sheet původem z ČR

10. 4. 2007 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Posmrtný život není až tak zábavný a proto se duch, obdařen paranormálními schopnostmi, vypravuje do opuštěné továrny.

Už jen velmi málo zbývá do dokončení nové české adventury s názvem Ghost in the Sheet, kterou pro vás připravuje nezávislé vývojářské studio CBE (Jan Kavan a Lukáš Medek). Jak se můžete dozvědět na jejích oficiálních stránkách, projekt je již v tuto chvílí hratelný od začátku do konce, doplnit je třeba pouze filmečky, animace na pozadí a pár zvukových efektů. To je jistě skvělá zpráva pro všechny milovníky adventur, ale nač se to vlastně můžete s Ghost in the Sheet těšit? Úplně původně mělo jít pouze o krátkou strašidelnou freewarovku, avšak jak se tvůrci ponořili do práce, najednou jim pod rukama vyrostlo monstrum takových rozměrů, že jiný než komerční kabátek ani dostat nemohlo. Tohle stvoření má mít smysl pro humor a mluvit nejen česky, ale rovněž anglicky, a to doslova. Naučit se plánuje také ruštinu a další jazyky.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Příběh Ghost in the Sheet vás seznámí s duchem, který usoudil, že posmrtný život není až tak zábavný. Zvlášť když musíte poslouchat ne zrovna příjemného, vlastně přímo odporného, šéfa. Spolu s tímto nešťastným duchem se vydáte na výlet do továrny, přesněji řečeno do Sektoru Omega (tak se fabrika jmenuje), obývané dalšími duchy, abyste zjistili, co se to tu vlastně stalo, proč byl její provoz zastaven. Jak záhy spatříte, nic není tak, jak to na první pohled vypadá. Obraz je roztříštěn na spoustu malých kousků a slepit se vám je podaří pouze za předpokladu, že se dobře proberete dokumenty, jež se tu válejí všude kolem a dozvíte se dost informací od zdejších obyvatel. Jakožto nehmotná bytost budete obdařeni paranormálními schopnostmi. Na začátku to tedy nebude nic víc než telekineze, co budete ovládat, ale později se naučíte i dalším.

Přesto, stylem bude Ghost in the Sheet adventura point&click. Průběh jejího hraní má být nelineární, puzzle půjde řešit různým způsobem, avšak příběh jako takový (zprostředkovaný přes NPC, jež potkáte) bude mít pouze jedno jediné rozuzlení. Pro zpestření zde budou k dispozici i různé minihry. Trvání herního zážitku se odhaduje na osm hodin. Základem hry je Wintermute engine Jana Nedomy.
zdroj: homepage

korgull

Nejnovější články