Adventurní speciál: making of Secret Files 3
zdroj: tisková zpráva

Adventurní speciál: making of Secret Files 3

17. 2. 2013 14:00 | Preview | autor: Petr Ticháček |

Vracet se ke hře půl roku staré není nic, nad čím byste měli skákat radostí přes železniční závoru, ale přesto máme k vydání tohoto videa docela pochopitelný důvod. Na kolínském Gamescomu nám totiž vývojáři Marco Zeugner (hlavní gamedesignér) a Stefan Holtz (scénárista) nepředstavili ani tak adventuru Secret Files 3 samotnou, jako spíš pozadí jejího dvouletého vývoje. A bylo to rozhodně zajímavější, než kdyby se uchýlili ke standardní prezentaci hotové hry, která 2 týdny po Gamescomu oficiálně vycházela (v německé verzi).

Díky jejich ochotě pootevřít dveře do vývojářské kuchyně, tak máte šanci podívat se, jak vypadala vůbec první pracovní verze hry, na které tvůrci testovali hratelnost, jaké hádanky tehdy obsahovala a jak se některé z nich změnily k nepoznání… nebo ze hry úplně vymizely. Vše je samozřejmě doprovázeno komentářem samotných vývojářů, kteří se pozastavují mimo jiné nad důvody, proč ke změnám v hratelnosti přistoupili. Výjimečně se tedy v sérii adventurních videí ohlédněme zpět, abychom od příště mohli opět vzhlížet ke vzdálenějšímu horizontu, za nímž se skrývá například horor Asylum nebo thriller Beyond. 

 

...

 

V rámci našeho adventurního speciálu sledujte dále:

Videopreview Odkaz Sherlocka Holmese
Videopreview hororovky Lucius
Adventurní speciál: Charles Cecil o Broken Sword 5 (v CZ i ENG verzi)
GC 2012: upoutávka na adventurní videospeciál
Adventurní speciál: videopreview Chaos on Deponia
Adventurní speciál: videopreview Jack Keane 2

Nejnovější články