Už na začátku vývoje si dle svých slov nastavili vysoké standardy, ze kterých nechtějí slevit jen proto, aby stihli vydání hry o pár měsíců dřív. Také, a to mi přijde v dnešní době sympatické, odmítají crunchovat, tedy pracovat bez ohledu na vlastní rodinu a zdraví dvacet hodin denně, sedm dní v týdnu. Mají v plánu pokračovat normálním tempem a nepřizabít se nonstop pracemi ve dne v noci. V updatu, který přišel všem backerům, ale vývojáři fanoušky ujišťují, že jim peníze nedošly a všechno je v pořádku.
"Velice rychle se blížíme stavu, kdy budeme mít hotový obsah. Musí se ještě udělat balancování herní ekonomiky a věcí které jde sbírat, pak playtesting pro některé regiony a bossy a pak už jen trochu pročistit úrovně, vyházet pár zbývajících dočasných assetů, dodělat kousky hudby a opravit bugy. Na všem tomhle se už v současné době pracuje a všechno tohle nám zabere ještě trochu času, než všechno dotáhneme do finálního uspokojivého stavu," napsali vývojáři v emailu backerům.
Až Hyper Light Drifter vyjde, zahrajeme si ho na Windows a Macu. Chystají se také konzolové verze, ale těch se hned první den vydání nedočkáme. Hra má být na konzole hotová víceméně ve stejný čas jako na PC, ale na konzolích ji zdrží certifikační proces. Tvůrci zatím ještě přesně neví jak dlouhý bude a tak zatím neslibují konkrétní datum. Víme jen, že bude o něco později, než PC verze, kterou nechtěli kvůli konzolím zase zdržovat.