Vtip je v tom, že jednotlivé světy si generujete sami na základě šestiznakového kódu, což by mělo ve výsledku vydat na nějakých 308 milionů unikátních kombinací prostředí. Příjemné je také vědět, že po opakovaném zadání stejného kódu se vám nevygeneruje svět nový, ale opět ten stejný, jako při předchozím pokusu. V praxi to znamená možnost sdílení vámi vygenerovaného světa s komunitou ostatních hráčů.
zdroj: Archiv
Aby ale nedošlo k omylu, Songbringer není online hra, ve které by jiní hráči mohli navštěvovat vaše světy. Pokud jde o multiplayer, nabízí hra "jenom" lokální kooperaci, kdy jeden hraje za hlavního hrdinu Roqa, a druhý za jeho robotického parťáka Jiba.
Roq je bezstarostný borec bez trička, hledající se svou party lodí Songbringer ideální večírek. Jenže, namísto něj se mu podaří omylem probudit starodávnou armádu zla, a celá galaxie jde do války. Záchrana galaxie a veškerého života je tak právě na Roqovi a Jibovi.
V jádru jde o akční adventuru s RPG prvky, která připomíná kombinaci Zeldy a Hyper Light Drifter. Ve hře vás čeká několik unikátních zbraní, hodně akční a místy i rychlé souboje v reálném čase, a také speciální schopnosti vzácných kaktusů. Songbringer jednoduše vypadá dost trhle, ambiciózně a odvážně na to, aby byla zajímavá.
Ve hře je i možnost zapnout permanentní smrt, a nechybí ani cyklus střídání dne a noci. Každý vygenerovaný svět obsahuje deset dungeonů, třináct bossů a měl by vám podle Weisse vydržet něco mezi šesti a dvanácti hodinami. Vyhovuje vám to? Fajn, Songbringer najdete na Steamu za tímto odkazem.