Akční RPG v Legend of Zelda
zdroj: tisková zpráva

Akční RPG v Legend of Zelda

12. 3. 2005 13:13 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Série akčních RPG Legend of Zelda má předlouhou historii, pokud se v ní na chvíli zastavíme u jistého mezníku s podtitulem Ocarina of Time pro konzoli N64, dostaneme se k projektu s deseti miliony celosvětově odprodanými kusy (což Nintendo stále považuje za určitý neúspěch) a prestižními oceněními jako Hra roku a Hra století.

Každopádně z Ocarina of Time koncepčně vychází jak Majora’s Mask (N64), tak relativně nedávná toon-shadovaná Zelda: Wind Waker pro GameCube.

A právě na GameCube se koncem tohoto roku chystá další přírůstek do série Legend of Zelda, v němž Shigeru Miyamoto vyslyšel časté prosby fanoušků. Takže se tohle fantasy RPG vrátí na pevninu, hlavní hrdina, jakož i pojetí bude více dospělé, realističtější a co zejména, opětovně se nadějete spolupráce tentokráte nejenom s vlastním ořem. Velká pozornost totiž bude věnována jízdě na nějakém čtyřnohém "dopravním prostředku", neboť spousta akčních momentů se má odehrávat v sedle.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Herní obcí toužebně vyhlížený trailer, který se v těchto dnech konečně objevil na netu, nabízí - vyjma skutečně úchvatného grafického zpracování (výborně vyhlíží např. voda) - něco nových pohledů na zdejší third-person dobrodružné eskapády, v nichž hlavní hrdina vládne mimo jiné mečem a magií a nepřátelé jsou skutečně styloví a v některých scénách i dosti hroziví (obří arachnid). Možná však, že jsou zdejší soubojový model a pohybové dispozice až příliš shodné s těmi, co nabídla již Ocarina of Time. Možná, že rozpohybování nejenom hlavního hrdiny a rozličné efekty už příliš neladí s novým herním rámcem - ale uvidíme.

Každopádně, vedle alternativy locknutí vybraného oponenta, vedle bojování s mečem a štítem, se kterým lze úspěšně vykrýt eventuální výpady aktuálního soka, se znovu máte dočkat zajímavých komb, alternativního zbraňového potenciálu (např. luk pro střelbu na vzdálené cíle), nápaditých puzzlů a konečně snad i důstojného příběhového rámce (na rozdíl od těch skromných načrtnutí z minulosti), který by ještě více umocnil výjimečnost titulu, u něhož dosud není zřejmé, jak se přesně bude jmenovat.
zdroj: vlastní

martin

Nejnovější články