Battlefield V představuje herní módy, Grand Operations budou přibývat postupně
zdroj: tisková zpráva

Battlefield V představuje herní módy, Grand Operations budou přibývat postupně

25. 7. 2018 16:32 | Preview | autor: Václav Pecháček |

Multiplayerové střílečky můžou být jen tak dobré, jako jejich módy, a Battlefield V jich nabídne spoustu. Tvůrci se pochlubili se všemi variantami pravidel, které na vás čekají na bojištích druhé světové války, a kdo četl mé dojmy z hraní nebo se díval na náš GamesPlay, asi už má o některých z nich tušení. Největším lákadlem budou epické Grand Operations.

Jde o bitvy rozdělené na několik operačních dní, tedy v podstatě samostatných map s konkrétními cíli, a tahle střetnutí na sebe navzájem navazují. První den třeba spojenci skáčou z letadel a snaží se zničit německé kanóny. Když se jim to povede, budou druhý den začínat s větším množstvím posil a munice, ale pokud ne, narazí na ještě silnějšího, zakopaného nepřítele.

Většina operací potrvá tři dny a zabere vám na dohrání asi hodinu, a celý systém zní vážně šikovně. Měl by zaručit, že nebudete opakovat pořád to samé, protože každý den si pro vás přichystá trochu jiné výzvy. Jen se trochu bojím, jaký to bude mít vliv na vyváženost. Když je některý z týmů slabší a jednoznačně první den prohraje, vážně ho chcete do dalších dnů ještě víc ztrestat, aby už neměl vůbec žádnou šanci?

Když však bude zápas vyrovnaný, mohlo by jít o prvotřídní, skoro až příběhový zážitek. V případě remízy je navíc nachystáno prodloužení ve formě Final Stand, v němž jsou obě strany zoufalé, vyčerpané a bez zásob. Smrt je v tu chvíli permanentní, respawny žádné, a k tomu ještě navíc nikdo nemá moc nábojů. Zbývá jenom poslední boj kdo s koho.

Dalším módem je klasický Conquest, v němž se velký počet hráčů na rozsáhlé mapě rve o kontrolní body, a jeho menší verze Domination. Pochopitelně nemůže chybět jednoduchý Team Deathmatch, v němž všechno záleží na poměru zabití a smrtí.

Předposledním módem je Breakthrough, který byl hlavní hvězdou Operations v minulém Battlefield 1. Všechny sektory zpočátku patří bránícímu týmu a ten útočící se mu je postupně snaží vyrvat. No a Frontlines zase představuje tlak oběma směry, protože se vždy zápasí o jediný klíčový bod, jehož kontrola vám odemkne ten další, a pak další, a všechno končí v nepřátelské základně, kterou musíte bombami vyhodit do povětří.

Je to vcelku bohatá nabídka, a Grand Operations jsou bezpochyby ambiciózní přídavek a solidní vylepšení Operations z minulého dílu. Těsně po vydání bude k dispozici jen jedna operace, ta norská, kterou jste mohli vidět v našem videu, ale během dalších měsíců přibydou další a další bojiště – prý taková, která zatím nikdo neviděl, nebo na nich alespoň nehrál.

zdroj: Archiv

Nejnovější články