Nebudeme zbytečně opakovat, čím vším se vedle celshadované grafike blýskne nový Prince of Persia (o tom více v preview), proto jen několik dodatků z červnového čísla časopisu Edge:
- Příběh o boji dvou bohů inspirovaný klasickým zoroastrovským mýtem.
- Nelineární v tom slova smyslu, že budete mít volnost co do výběru pořadí, v němž navštívíte lokace, nicméně jednotlivé úrovně vás klasicky povedou od svého začátku až do konce.
- Přechody mezi dvěma verzemi světa přímo během hraní, přičemž "zkažený" svět poznáte vedle desaturovaných barev také díky silně zrnitému filtru.
- Obtížnost automaticky stoupající s každým vypuštěním světla ze studnice.
- Díky princově rukavici možnost běhat po stěnách a seskočit dolů, kdy se vám zlíbí.
- Všechny souboje čistě jeden na jednoho a ne vždy končící smrtí, protože nepřátelé často utečou a třeba se později vrátí s pokusem o pomstu.
- Sice bez převíjení času jako v minulých dílech, ale s velice podobnou funkcí někdy v pozdější fázi hry.
- Poběží na stejném enginu jako Assassin's Creed, který však autoři před třemi roky začali upravovat hře přímo na míru. Jen princovy vlasy se budou sestávat z více polygonů než model celé postavy z předchozí trilogie (celkový model zhruba třináctkát detailnější).
Prince of Persia vyjde pro PC, X360 a PS3 nejdříve koncem roku, přičemž hru doprovodí i samostatný titul pro DS (nikoliv však port), Wii verze se prý neplánuje - více v našem preview.
zdroj: Edge, Eurogamer, 1up & diskusní fóra