Běhání po stěnách v novém Prince of Persia.
zdroj: tisková zpráva

Běhání po stěnách v novém Prince of Persia.

5. 5. 2008 9:09 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Doplňující info o akrobatických dovednostech či enginu celshadovaného princátka.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Nebudeme zbytečně opakovat, čím vším se vedle celshadované grafike blýskne nový Prince of Persia (o tom více v preview), proto jen několik dodatků z červnového čísla časopisu Edge:

  • Příběh o boji dvou bohů inspirovaný klasickým zoroastrovským mýtem.
  • Nelineární v tom slova smyslu, že budete mít volnost co do výběru pořadí, v němž navštívíte lokace, nicméně jednotlivé úrovně vás klasicky povedou od svého začátku až do konce.
  • Přechody mezi dvěma verzemi světa přímo během hraní, přičemž "zkažený" svět poznáte vedle desaturovaných barev také díky silně zrnitému filtru.
  • Obtížnost automaticky stoupající s každým vypuštěním světla ze studnice.
  • Díky princově rukavici možnost běhat po stěnách a seskočit dolů, kdy se vám zlíbí.
  • Všechny souboje čistě jeden na jednoho a ne vždy končící smrtí, protože nepřátelé často utečou a třeba se později vrátí s pokusem o pomstu.
  • Sice bez převíjení času jako v minulých dílech, ale s velice podobnou funkcí někdy v pozdější fázi hry.
  • Poběží na stejném enginu jako Assassin's Creed, který však autoři před třemi roky začali upravovat hře přímo na míru. Jen princovy vlasy se budou sestávat z více polygonů než model celé postavy z předchozí trilogie (celkový model zhruba třináctkát detailnější).
Za zmínku stojí také přepracovaná homepage, byť se na ní můžete zatím jen registrovat nebo si stáhnout Google widget. A kdo pořád nevěří v celý název Prince of Persia: Prodigy, ať si vyzkouší přesměřování na princeofpersiaprodigy.com :)

Prince of Persia vyjde pro PC, X360 a PS3 nejdříve koncem roku, přičemž hru doprovodí i samostatný titul pro DS (nikoliv však port), Wii verze se prý neplánuje - více v našem preview.
zdroj: Edge, Eurogamer, 1up & diskusní fóra

levis

Nejnovější články