Javeliny
- Javeliny nebudou moct létat do nekonečna. Dobu jejich letu si ale budete moct vylepšit skrze upgrady a pak s Javelinem zůstat ve vzduchu déle (zdroj).
- Během mise (na bojišti) si Javeliny nemůžete měnit (zdroj). Lze to udělat pouze na základně či ve Striderovi (zdroj).
- Javelin si nikdy permanentně nezničíte (zdroj).
- Léčit Javelin můžete skrze zdraví padající z nepřátel (zdroj).
- Mimo souboje, kde lze používat různé pohybové schopnosti, mají všechny Javeliny stejnou rychlost pohybu. To proto, aby při přesouvání z místa na místo netrhaly různé rychlosti partu hráčů (zdroj).
- Javeliny si budete postupně odemykat plněním speciálních misí (zdroj).
- Hra vás do používání jiných Javelinů nutit nebude, tudíž můžete celý Anthem odehrát jen s Rangerem (zdroj). Ranger je úvodní Javelin, s nímž celý Anthem začnete (zdroj).
- Vznášet se a zároveň střílet mohou všechny Javeliny, ale Storm to dokáže nejdéle (zdroj).
- Pohled kamery při hraní s Javelinem je vždy pouze 3rd person. Pohled při hraní s Freelancerem bez Javelinu je vždy pouze 1st person (zdroj).
- Zatímco Freelancer může být žena či muž, Javelin má pouze jednu verzi bez možnosti výběru (zdroj).
- Přistání s Javelinem je nutno provést ručně a úmyslně. Pokud poletíte rovnou do země, vybouráte se (zdroj).
- Javeliny nemusíte v misích s ostatními hráči kombinovat, klidně je možné hrát se čtyřmi Rangery (zdroj).
- Uložit si několik loadoutů jednoho Javelina možné bude (zdroj).
- Pilotovat můžete ve hře pouze Javeliny. Žádné lodě, letadla, vrtulníky či cokoliv jiného (zdroj).
- Javelin svůj vlastní strom schopností nemá. Ten najdete u Freelancera (zdroj).
Souboje
- Souboje Javelinů ve vzduchu bohužel nebudou (zdroj).
- Friendly fire ve hře momentálně není (zdroj).
- Pokud zemřete, objevíte se u nejbližšího Resupply Pointu, nebo vás mohou oživit jiní hráči (zdroj).
- Zbraně můžete přebíjet během vznášení (zdroj).
- Lepší zbraně budete nacházet během hraní, netřeba je tedy například pouze craftovat (zdroj).
- Anthem bude úroveň nepřátel přizpůsobovat vaší úrovni, tudíž na vyšších úrovních nesejmete jednou ranou ani nepřátele z úvodních lokací (zdroj).
- PvP ve hře minimálně při vydání nebude (zdroj).
- Vybavit se právě nalezenou lepší zbraní nemůžete ihned, musíte se vrátit do Forge (zdroj).
Kooperace
- Pokud hrajete sami a zemřete, mohou vás oživit ostatní náhodní hráči, i když s vámi nejsou ve skupině (zdroj).
- Možnost vyměňovat předměty či s nimi jakkoliv obchodovat mezi hráči ve hře minimálně během vydání nebude (zdroj). Obchodovat nebudete moct ani mezi svými vlastními účty (zdroj).
Svět
- Odměny budete dostávat z velké části na základě aktuálně používaného Javelinu (zdroj). Někdy ale najdete také věci určené pro jiné Javeliny (zdroj).
- Hra vás bude aktivně odměňovat i za pouhé prozkoumávání (zdroj).
- Pod vodou nemůžete zůstat nekonečně dlouho. Máte určité zásoby kyslíku, a když dojdou, jednoduše se utopíte (zdroj).
- Vzhled Stridera si upravit nemůžete (zdroj).
- Střídání dne a noci probíhá na serveru, tudíž denní doba bude pro všechny hráče stejná (zdroj). Den ve hře nebude trvat ani hodinu reálného času (zdroj).
- Různá denní doba znamená i různé typy a chování nepřátel (zdroj).
- Ve hře se můžete vydat kamkoliv, což ale samozřejmě neznamená, že byste měli (zdroj).
- Fast Travel ve hře bude (zdroj).
Free Play
- V rámci Free Play si můžete poletovat světem, jak chcete, hra vás nebude nutit zůstávat ve skupině nebo se jí držet (zdroj).
- Ve Free Play nejde z Javelinu vylézt a hrát pouze za Freelancera (zdroj).
- Během sólového hraní na ostatní hráče v misích nenarazíte. Ve Free Play na ně ale narazit můžete (zdroj).
- Free Play slouží především k prozkoumávání prostředí a sbírání materiálů na crafting (zdroj).
- Ve Free Play narazíte jak na nepřátele, tak na velké World Events (zdroj).
Příběh
- Databáze příběhového pozadí ve hře bude (zdroj).
- V multiplayerových scénářích dialogy s možností volby nebudou (zdroj).
- Příběhové scénáře budete moct hrát pořád dokola i po jejich dokončení (zdroj).
- Celou příběhovou kampaň můžete odehrát i sami (zdroj). V takovém případě vám hráče nenahradí AI (zdroj).
RPG
- Hlavní postava je kompletně namluvená (zdroj, zdroj)
- Výbava a zbraně padající z nepřátel jsou založené na úrovni Freelancera. To abyste mohli jednoduše a kdykoliv (mimo bojiště) měnit Javeliny (zdroj).
- Věci si budete moct odkládat do sejfu. Do omezeného inventáře se vám totiž všechno nevejde (zdroj).
- Anthem nabídne svůj vlastní ekvivalent Light Levelu z Destiny (zdroj).
- Odnaučení schopností a naučení se nových možné bude (zdroj).
- Můžete hrát klidně s někým, kdo je o 20 úrovní výš než vy (zdroj).
- Výbavu si nebudete muset opravovat (zdroj).
Technické věci
zdroj: Archiv
- Hra bude mít dedikované servery (zdroj, zdroj).
- Na PC lze hrát s myší a klávesnicí či s gamepadem (zdroj, zdroj).
- Vývojáři počítají s matchmakingem pro všechny herní módy (zdroj).
- Nebude chybět ani režim pro barvoslepé hráče (zdroj).
- Herní prostředí procedurálně generované nebude (zdroj).
- Na jednom účtu můžete mít několik Freelancerů (zdroj, zdroj). Jejich počet bude nejspíš omezený, ale přesné číslo neznáme (zdroj).
- Anthem bude mít i prémiovou měnu (zdroj). Nebudete si ale moc koupit nic, co by ovlivňovalo hratelnost (zdroj, zdroj). Všechny kosmetické věci, které bude možné koupit za reálnou měnu, budete moct získat i hraním (zdroj).
- Loot boxy ve hře nebudou (zdroj).
- S cross playem se momentálně nepočítá (zdroj).
- Anthem běží na enginu Frostbite od začátku vývoje (zdroj).
Ostatní
zdroj: Archiv
- Anthem bude mít svůj vlastní systém achievementů (zdroj).
- Fall damage ve hře není (zdroj).
- Na začátku hry si vytvoříte vlastního Freelancera (zdroj).
- Na PC verzi pracují přímo v BioWare (zdroj).
- Anthem bude always-online (zdroj, zdroj). Jako takový bude vyžadovat aktivní předplatné PlayStation Plus či Xbox Live Gold (zdroj).
- Vývojáři počítají se sezónními akcemi ku příležitosti například Vánoc, léta a podobně (zdroj).
- Ve hře nebude sex ani nahota (zdroj).
- Ve hře nebude rybaření (zdroj).
- Vyšší obtížnosti nebudou spočívat jen ve větší výdrži nepřátel a menší výdrži vašeho Javelinu (zdroj).
- Filmečky nepůjde přeskočit (zdroj).
- Když se ve 1st person pohledu podíváte dolů, tak své tělo uvidíte (zdroj).
- Z vývoje Mass Effect: Andromeda se prý tvůrci poučili (zdroj).
zdroj: Archiv