Další Sakaguchiho RPG-čko cílené exkluzivně na Xbox 360, o kterém jsme na Tiscali už něco málo řádek napsali, se skrze letmé dojmy na serveru GamingExcellence zase o něco více odhaluje. Přičemž na pořadu dne je především soubojový systém, ze kterého jsou dobře zřejmé Sakaguhicho dávné Final Fantasy kořeny…
- Soubojový model využívá dobře známý ATB systém, tedy jakési hybridní střety na kola - v rámci real-time běžícího času.
- Vaši družinu může v soubojovém obraze tvořit až pětice postav s různými zbraněmi a skilly.
- Existuje tu také možnost seřadit vaše hrdiny do dvou řad, silnější dopředu a slabší jedince pak na zadní posty.
- V případě fyzického ataku se při správném načasování stisku adekvátního tlačítka síla útoku zvyšuje!
- V rámci bojování se využije také interakce s okolním prostředím, jako je výbušný kontejner, který se dá díky jeřábu, na němž je zavěšen, po bojišti posunovat.
- Výborné grafické ztvárnění hry se spoustou detailů a komplexní architekturou trochu kazí zubaté okraje jednotlivých charakterů.
- Silnou stránkou Lost Odyssey je audio kulisa, vedle stylových a různorodých songů se dočkáte také profesionálního nadabování rozhovorů. Hru si podle všeho budete moci poslechnout jak v angličtině tak japonštině…
zdroj: GamingExcellence