Řešení situací s bossy tentokrát bude plně v kompetenci všech herních stylů, přičemž platí, že je půjde i nechat naživu a vyřešit příběhovou linku s nimi alternativními cestami. „Je to o podporování všech různých aspektů hraní,“ vysvětluje Fortier. „To nám v předchozím dílu chybělo. Tématicky byli sice bossové zajímaví, ale pro některé hráče představovali problém, na nějž nebyla jejich postava designovaná.“
Vývojář pokračuje: „Bossové v Mankind Divided jsou v tomto ohledu mnohem lépe vyvážení. Můžete je vyřešit pomocí plížení, můžete je zlikvidovat v boji a jsou tu konverzace, které vám nabídnou jiný prostředek, jak vyřešit celou situaci.“ DeMarle navíc dodává, že se budete moci rozhodnout, zda je zabijete či ne. Což je výrazná změna oproti předchozímu dílu, kdy prostě museli zemřít.
Není asi třeba zdůrazňovat, že se tím otevírá pořádný prostor pro roleplay a vaše vlastní interpretování Adama Jensena. Ne, že by v původní hře toto absentovalo, naopak, Adam se vám v rukách příjemně formoval po stránce osobnostní, tak i z hlediska schopností. Vždy jste ale končili i boje s bossem (tedy až do dodatečné úpravy), který musel zemřít a to vaší rukou.
Konečně tedy budeme moci hrát za prohnaného rétora, který protivníka porazí silou svého slova, případně milosrdného přemožitele, za nímž nezůstávají mrtvoly největších oponentů. Hra vyjde v první polovině příštího roku na PS4, Xbox One a PC.
zdroj: Archiv