Od týmové střílečky Brink leckdo nevěděl co čekat, zato její vývojáři ze Splash Damage v tom mají jasno. Chtějí zkrátka udržet kontinuitu se svými předchozími dílky Quake Wars a Wolfenstein: Enemy Territory a také přinést nový koncept kombinované sólové a multiplayerové akce.
Brink by měl být shovívavý k nováčkům, kteří se bojí hned skočit do online kooperativního zápasu a raději nejprve trénují v sólové části hry, stejně jako se autoři definitivně hodlají vypořádat se syndromem monotónních interiérových stříleček, kde se chodby jenom hemží houfem nepřátel. Proto se bude Brink postupně otevírat a připravovat vás na tvrdá multiplayerová klání.
Ať už budete hrát sólově nebo online, čekají vás v každém případě prvky z obou žánrů: v rozsáhlých levelech budete kosit nepřátele a plnit úkoly (znáte ze singleplayeru) a při tom si tady vyberete třídu, zvolíte tým a za zabití protivníků budete inkasovat body a killy, jak tomu bývá v DM.
Brink vyjde 7. září pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3 - více v našem zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Brink na pokraji občanské války [25.3.2010 22:22]
Přizpůsobení postavy z Brink [25.1.2010 12:12]
První záběry z hraní Brink [2.12.2009 10:10]
zdroj: IGN