Ghostory je ve skutečnosti více logická hra než hopsačka, přestože skákání si užijete opravdu hodně. Až na několik míst, kde je třeba přemýšlet a zároveň rychle jednat, totiž ve hře nejde umřít. Maximálně vás v takové chvíli čeká restart levelu, ale podobných fleků ve hře není mnoho, jak tvůrci uvádí v popisu na Greenlight stránce.
Základním mechanismem hry je přepínání mezi formou člověka a ducha. V každé z těchto podob může hrdina provádět odlišné akce a řešit tak hádanky. V podobě člověka může třeba nosit předměty, jako duch zase může proskakovat plošinkami a zdmi. A právě na tom budou hádanky postavené, jak výborně ukazují záběry ze hry někde okolo.
zdroj: Archiv
Členové čtyřčlenného týmu by podle FAQ rádi vydali Ghostory ještě letos, což by se jim mohlo podařit. V současné době ladí detaily, aby hned při vydání hra nabídla ničím (bugy) nerušenou zábavu.
Další informace o Ghostory hledejte na Steam Greenlight, Facebooku, Twitteru nebo homepage.