České RPG Dungeons of Aledorn představuje pokrok v grafice a systém debuffů
zdroj: tisková zpráva

České RPG Dungeons of Aledorn představuje pokrok v grafice a systém debuffů

28. 4. 2017 18:54 | Preview | autor: Adam Homola |

Chystané české RPG Dungeons of Aledorn má pořád do vydání daleko, ale na dohled je alespoň betaverze. K té se vývojáři blíží a v nejnovějším updatu popisují a předvádí některé ze změn, které bychom měli v betě vidět, od grafiky až po mechaniku debuffů.

Debuffy neměli tvůrci ještě donedávna jasně nastavené tak, aby spolupracovaly s dalšími herními systémy. To je už ale minulostí a nyní se tvůrci na blogu hry o jejich fungování trochu rozpovídali. Jako příklad přitom uvedli třeba vodivost. Ta prý sama o sobě nic nedělá, ale jedná se o vlastnost každého kovového kusu výstroje. V praxi to pak znamená mínus jeden bod iniciativy za každý stupeň vodivosti, plus dva body dalšího poškození, plus základní poškození ve chvíli, kdy dostanete ránu elektrickým výbojem.

„Debuffy budou mít v podstatě dva typy efektů, první je typu má/nemá, který určuje, zda na postavu tento debuff působí. Druhý je ovlivněn stupněm, a který říká, jak moc je postava ovlivněna. Jeden příklad jste mohli vidět u vodivosti, dalším může být třeba vrávorání. To postavě snižuje umění boje o přesně danou hodnotu (má/nemá) nicméně stupeň vrávorání dále snižuje uhýbání postavy o násobek stupně vrávorání. A je tedy velký rozdíl mezi tím mít vrávorání o stupni 1 nebo stupni 8. Proto doporučujeme popíjení v tavernách moc nepřehánět,“ popisují vývojáři mechaniku debuffů na svém blogu.

Dungeons of Aledorn zdroj: tisková zpráva

Fanoušci level designu se mohou podívat také na video, v němž vám vývojáři představí své pracovní nástroje. Všichni ostatní se pak mohou pokochat novými obrázky některých lokací, které ale pořád nejsou finální. V případě Temného hvozdu jde jen o první návrh grafika Daniela Nezmara, zatímco noční Voland si svou premiéru odkroutil v jednom z dřívějších videí. Ani jeho aktuální verze ale není finální a bude se ještě ladit a upravovat.

Tvůrci také pracují na ikonách pro kouzla, kterých by chtěli mít v betaverzi třicet, každý se svou vlastní ikonou. Níže najdete několik obrázků Temného hvozdu i Volandu a na zbytek se můžete podívat buď v galerii na kartě Dungeons of Aledorn, nebo na oficiálním blogu hry.

Dungeons of Aledorn zdroj: tisková zpráva

Dungeons of Aledorn zdroj: tisková zpráva

Dungeons of Aledorn zdroj: tisková zpráva

Nejnovější články