Co čeká hráče Battlefield 1 - systém čet, spousta vylepšení a boj na ruské frontě ve jménu cara
zdroj: tisková zpráva

Co čeká hráče Battlefield 1 - systém čet, spousta vylepšení a boj na ruské frontě ve jménu cara

10. 4. 2017 9:30 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Battlefield 1 má za sebou vydání prvního DLC They Shall Not Pass, čímž ovšem přísun novinek do hry neustává. Naopak, DICE oznámili, že namísto občasných velkých patchů budou přidávat další herní prvky na pravidelné měsíční, bázi. Tvůrci si od toho slibují větší flexibilitu v reakci na ohlasy ze strany hráčů.

V dubnu do hry přibude systém čet, který vás spojí s kamarády do jednoho týmu napříč několika zápasy. Navíc čety nabídnou mnohem propracovanější možnosti, jak pořádat turnaje, domlouvat společné akce apod.

Květnový update by měl obecně zlepšit „kvalitu života“ ve hře, což znamená řadu úprav, oprav a drobných vylepšení. Nepůjde jen o technické záležitosti, ale i změny pravidel. V první řadě změny postihnout mód Operations, který by měl být vybalancovanější a férovější. Co si pod tím DICE představují, zatím nezmínili, ale hádám, že půjde o využití supervozidel a celkové úpravy v rozložení obranných a útočných prostředků, které mají týmy k dispozici v rámci tohoto asymetrického módu.

Battlefield tsar zdroj: tisková zpráva

DICE také představili nové DLC s názvem In the Name of the Tsar (Ve jménu cara), které vás zavede na ruskou frontu. Detaily o obsahu DLC chybí, ale je jasné, že na některých mapách zažijete pravou ruskou zimu a „zcela novou taktiku ruské armády.“

Kolem Battlefield 1 je zkrátka živo. Tvůrci neustále řeší možná vylepšení, případně nápravu prvků, které se hráčské komunitě moc nelíbí. Aktuálně se třeba na fórech řeší, že zápasy v módu Frontlines trvají příliš dlouho - klidně i dvě až tři hodiny. Když pominu fakt, že dvě až tři hodiny jsou skutečně hodně, je trochu úsměvné, že se hráčům nelíbí něco, čím byla západní fronta první světové války proslulá - myslím tím donekonečna protahované konflikty o několik desítek metrů. Zjevně to s touhou hráčů po realismu nebude zase tak žhavé…

zdroj: Archiv

Byl bych raději, kdyby tvůrci na Frontlines nic neměnili, protože mód nabízí jiný druh zážitku. Jen je zkrátka třeba počítat s tím, že kolo může nějakou tu hodinu trvat. Ostatně, není nic lepšího než po dvouhodinové řeži konečně zvítězit, nebo i vyčerpaně prohrát. V obou případech vám zůstane v paměti celá řada unikátních zážitků.

Nejnovější články