Deep Down experimentuje s mechanikami Dark Souls
zdroj: tisková zpráva

Deep Down experimentuje s mechanikami Dark Souls

20. 10. 2014 10:19 | Preview | autor: Adam Homola |

Chystané free to play akční RPG Deep Down od Capcomu je pořád tak trochu zahaleno tajemstvím. Stále toho moc nevíme o moderním světě, ve kterém se má část hry odehrávat, a středověká hratelnost à la Dark Souls působí sice zajímavě, ale také neznáme podrobnosti. Skrze japonský magazín Famitsu se však nyní objevilo alespoň několik nových informací, které nás sice v něčem trochu ujišťují, ale zároveň nám nedávají naději na brzké vydání - vývojáři prý zatím experimentují, žádné dokončování hry prozatím neprobíhá.

"Fakt, že nám vývoj hry trvá takhle dlouho neznamená, že by byly s budoucím vydáním problémy. Můžete být v klidu, hra vyjde. Nakonec na ty správné věci přijdeme, a pak už pojede vývoj bleskovou rychlostí," řek podle Gematsu v rozhovoru pro Famitsu Jošinori Ono.

Ono dále prozradil, že vývoj Deep Down je v současné době ve fázi experimentování. Tvůrci jednoduše zkouší, které herní prvky a nápady fungují, a které ne, a ty jdou z kola ven. Jakmile si hra touto "zkušební" dobou úspěšně projde, měly by se věci hýbat mnohem rychleji. Z rozhovoru navíc vypadá, že tým neměl od začátku příliš svázané ruce a mohl si dělat téměř cokoliv - možná proto vývoj trvá tak dlouho, byť jsme se o hře poprvé dozvěděli už před dlouhou dobou.

Dále jsme se dozvěděli, že vývojáři si neberou ani tak inspiraci ze Souls her, jako spíše z onlineovek, které se jim líbí a sami je hrají. Jak přesně se to promítne do designu hry, teprve uvidíme. Na pohled je inspirace Souls hrami jasná, ale během hraní mohou být prioritní online prvky. Ostatně, fanoušci Souls her budou mít už za nedlouho zase co hrát: Bloodborne vyjde už v únoru 2015. A Deep Down? To zatím přesné datum vydání nemá, dočkat bychom se měli někdy v příštím roce.

Nejnovější články