Destiny má obsah pro každého hráče a ochotně se přizpůsobí jeho náladě
zdroj: tisková zpráva

Destiny má obsah pro každého hráče a ochotně se přizpůsobí jeho náladě

9. 6. 2014 17:20 | Preview | autor: Adam Homola |

Popravdě jsem ani nečekal, že k tomu dojde. Bungie doposud prezentovali Destiny velmi minimalisticky, což spoustu hráčů (včetně mě) o možných kvalitách hry nepřesvědčilo. Informační zmatek kolem hry si ale Activision i vývojáři uvědomili, přiznali, že jednotlivé prvky doposud neprezentovali nejlépe a jali se to hned napravit. A kde jinde, než v jámě lvové, tedy na NegoGAFu. Luke Smith jako jeden z hlavních designérů začal koncept hry vysvětlovat s tím, že struktura Destiny je rozdělená na "aktivity".

Právě aktivity by se měly postarat o to, abyste se ve hře nenudili za žádných podmínek - měly by pokrýt široké spektrum všech činností ve hře. Například budete chtít pořádnou výzvu nebo se jen tak po herním světě poflakovat s přáteli. Jindy zas dostanete chuť na příběh nebo třeba na střílení ostatních hráčů v PvP. Podle nálady zvolíte aktivitu a Destiny vám jako Džin z láhve poslouží.

Abychom mluvili konkrétně - jednou z aktivit jsou třeba příběhové mise, které můžete hrát sólo i ve skupince o dvou či třech lidech, a jak už asi tušíte, půjde o příběhové mise, které můžou, ale nemusí mít návaznost na hlavní příběhovou linku v kampani. Navíc si lze nastavit vyšší úroveň obtížnosti, tudíž by se nemělo stávat, že se budete v prvních misích nudit a pozdější mise budou zase nepřiměřeně obtížné.

Další aktivitou jsou "strikes", jakási mini obdoba raidů z MMO her. Dáte se dohromady s dalšími dvěma hráči, bojujete proti skupinkám nepřátel a na konci vás čeká závěrečný boss a za ním loot za odměnu. Strikes mají být znovuhratelné pořád dokola, podobně jako raidy. Pro hráče, kteří se nechtějí stresovat náročným obsahem, je šitá na míru aktivita průzkumná. V té půjde o méně důležité vedlejší úkoly, nacházení minerálů a jiných zdrojů. Průzkum má být spíše odpočinkový mód bez hektických momentů a přestřelek.

Vedle menších raidů v podobě strikes nabídne hra též klasické velké raidy, ve které je už kooperace šesti hráčů vyžadovaná, stejně jako vzájemná komunikace. Velké raidy nabídnout opravdu intenzivní, náročný a obtížný obsah určený pro zkušené a koordinované skupinky hráčů.

O klasickém PvP se Luke Smith na NeoGAFu rozpovídat nechtěl, stejně jako si nechal pro sebe další detaily o raidech. Zmínil se ale o herním světě, který je sestavený tak, že v některých jeho částech se budete potkávat s ostatními hráči, zatímco v jiných na živáčka nenarazíte. Například během některých příběhových misí vás ostatní hráči vyrušovat nebudou, ale v zónách, kde o příběh nepůjde, dává potkávání jiných hráčů větší smysl.

Stačil jen jeden post na fórech a Destiny hned nabralo mnohem jasnější obrysy. Hra najednou vypadá velmi zajímavě, když odhlédnu od toho, že Bungie prostě střílečky umí. Jen se doposud zdálo, jako by snad Bungie neměli ve firmě jediného člověka přes marketing. Doufejme, že se to na (a po) E3 změní. Luke Smith k tomu udělal první krůček.

Nejnovější články