Destiny nabírá konkrétní tvary ambiciózní střílečky s RPG a online prvky
zdroj: tisková zpráva

Destiny nabírá konkrétní tvary ambiciózní střílečky s RPG a online prvky

13. 6. 2014 14:45 | Preview | autor: Adam Homola |

Zatímco někteří šťastlivci už Destiny v uzavřené alfa verzi hrají, my ostatní si musíme počkat na betu, kterou tvůrci spustí 17. července. Nebo pak na vydání hry 9. září. Mezitím nás vývojáři z Bungie zasypávají konkrétními a jasnými informacemi o tom, jak bude hra fungovat, jakou bude mít strukturu a jak se to bude celé hrát. Minule jsme si představili aktivity a dnes nám v novém videu Jason Jones, spoluzakladatel Bungie, vysvětlí fůru dalších detailů.

Z aktuálního videa je patrné, že se Destiny spoléhá na RPG prvky mnohem víc, než by se mohlo zdát. Sice budete všude pobíhat a kosit nepřátele jako v každé druhé střílečce, ale za tím vším má stát robustní systém schopností, lootu, statistik a dalších RPG prvků. Ve hře toho bude hromada, stejně jako budete mít nepřeberné možnosti a téměř volnou ruku v úpravách vašeho hrdiny.

Z pohledu hráče bude velmi důležitým místem Tower - plac uprostřed města na Zemi, kam se budete pořád vracet. V Tower půjde prodávat a nakupovat zbraně, brnění a další věci, vyfasujete tam odměny za splněné úkoly, budete se potkávat s přáteli apod.

V Destiny se vám budou postupně zpřístupňovat pořád nové a nové oblasti plné questů, a abyste se s tím návalem obsahu vypořádali, udělali vývojáři Directora.

zdroj: Archiv

Director je kombinace mapy a seznamu činností, aktivit a úkolů, které můžete v jednotlivých oblastech dělat. Stačí si vybrat úkol, který je vám zrovna po chuti a vydat se směrem na kýženou planetu. A na ní můžete během plnění svého úkolu klidně natrefit na skupinku jiných hráčů. Ostatně, ve hře bude jen několik oblastí, kde nikoho nepotkáte, jinak bude Destiny živoucím světem.

"Destiny jsme od počátku navrhovali tak, abyste mohli hrát v kooperaci - ať už s kamarády, nebo s pomocí matchmakingu. Také se můžete narychlo připojit k jiným hráčům v tzv. public events, na které ve světě narazíte. To jsou většinou krátké úkoly, kdy často musíte sejmout velký cíl. Pak se můžete zase vrátit k vašemu předchozímu rozpracovanému úkolu a navázat přesně tam, kde jste skončili," řekl Jason Jones.

Destiny zdroj: tisková zpráva

Kooperativní režim bude Destiny prostupovat skrz na skrz, ale bez kompetitivního multiplayeru to dnes samozřejmě nejde. Od toho bude ve hře The Cruicible, kde změříte síly s ostatními Guardiany.

Nevím jak vám, ale mně už začíná Destiny dávat smysl a obrys celé herní struktury je mnohem jasnější, než před pár měsíci. Že to ale Bungie trvalo, než to vysvětlili. A na vysvětlování mají pořád ještě pár měsíců, do září času dost.

Nejnovější články