Destrukce v honu za zlatem Battlefield Bad Company
zdroj: tisková zpráva

Destrukce v honu za zlatem Battlefield Bad Company

1. 3. 2008 17:17 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Multiplayerové klání nebude s již tak úplně zničitelným prostředím, staví totiž na něčem jiném...

Po pár měsících vývojáři z Digital Illusions opět nechali herní žurnalisty ochutnat jejich chystanou žoldáckou akci Battlefield: Bad Company se zničitelným prostředím. Konkrétně šlo o předvedení multiplayerového zápasu o šestnácti lidech na mapě Ascension, na níž spolu budou dva týmy zápasit o truhly se zlatem. Cílem první skupiny bude majetek ubránit za pomoci těžké vojenské techniky a dobré výzbroje, zatímco dobyvatelům postačí se probít dostatečně blízko a hodit po truhlách několik granátů (na zničení bylo třeba 4-5 zásahů).

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Truhly budou po mapě různě rozmístěny a s každou zničenou dobyvatelům stoupne nejen morálka, ale také se jim posunou místa pro respawn víc do týla nepřítele a rovněž získají lepší vybavení co do zbraní i vozidel. Díky tomu se zápas pokaždé vystupňuje, aby v jeho samotném závěru skutečně šlo o všechno a díky stoupajícímu tlaku útočícího týmu střet nabíral na obrátkách. Budou-li obránci dostatečně zdatní nebo pokud povraždí dost útočníků, zbaví dobyvatele veškerých posil a zápas vyhrají. V opačném případě se bránící skupina semkne kolem poslední truhly a zuby nehty bude muset odolávat přesile ze všech stran, řítící se na ně v tancích a volající si na pomoc bombardovací letadla.

Tento model sám o sobě nabízí dost zábavy, přesto je hlavním lákadlem hry zničitelné prostředí. Toho však zřejmě nakonec nepůjde využít tak extrémně, jak se autoři kdysi dušovali: budete moci zničit všechny stromy nebo se prostřílet zdmi, ale stavební rám jednotlivých budov nezničíte, ani kdybyste na konstrukci shodili atomovou bombu. V praxi to bohatě postačí: většina hráčů se snad spokojí s tím, že bude-li je otravovat střelec schovaný za oknem některé budovy, jednoduše se mu pod okap střelí raketa a bude po úkrytu.

zdroj: Archiv


Battlefield: Bad Company záběry z hraní

Bohužel tu však nepůjde realizovat triky, jaké nedávno slibovalo např. THQ pro svoje Red Faction Guerrilla: totiž vlézt pod střelcovu místnost a prostřelit pod ním podlahu, aby se propadl o patro níž. A stejnou potíž zažijete, spustíte-li se na střechu budovy s plánem prostřelit si skrz tašky cestu dovnitř - nic z toho v Bad Company zkrátka nepůjde. Autoři se prý k těmto omezením uchýlili proto, že při úplném modelu zničení nakonec na mapě pokaždé nezbylo než roviny pokryté hromady sutin.

Jak tento kompromis přijmou hráči se dozvíme zhruba v červnu, kdy má Battlefield: Bad Company vyjít pro X360 a PS3 (předobjednávka) - více v GC dojmech a předchozích článcích:

Sundání vrtulníku v Battlefield Bad Company  [19.12.2007 16:16 - levis]
Vypečená partička za Battlefield Bad Company  [3.12.2007 22:22 - levis]
Prostřílejte si cestu skrz Battlefield Bad Company  [4.11.2007 13:13 - levis]
Všeprostupující destrukce v Battlefield: Bad Company  [21.6.2007 14:14 - m]
Nápaditá videa z Battlefield Bad Company  [3.3.2007 23:23 - jd]
zdroj: IGN, Kotaku, Gametrailers

levis

Nejnovější články