Detaily o F1 hře od Codemasters
zdroj: tisková zpráva

Detaily o F1 hře od Codemasters

3. 6. 2008 15:15 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Šéf Codemasters vysvětluje, proč bude vývoj trvat jen rok a co všechno si vývojáři půjčí z GRID.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Začátkem května se Codemasters podařila zlomová událost v podobě získání licence na závody F1. Hra byla okamžitě přidělana internímu týmu, zodpovědnému za Race Driver Grid, a jak v rozhovoru potvrdil Rod Cousens, šéf Codemasters, právě v duchu tohoto závodního hitu se ponesou i nové formule.

Předně využijí již plně hotový herní engine Ego, díky němuž vývojářům odpadne práce s modelováním několika tratí i základní dynamika vozu a jeho ovládání. Dalším průnikem s Grid je maximální zaměření na samotný závod, čili "od startu až na cílovou linii". Narozdíl od přecejenom trochu příběhového Grid (s jeho cestováním po světě, ilegálními pouličními závody apod) se navíc formule budou striktně klasické linie ve stylu televizních přenosů: žádné smyšlené výtvarné stylizace a nic, co s vozem nejde provést ve skutečnosti.

Totéž bude platit o kamerách, přesně kopírujících televizní snímače podél tratí, podobně jako doprovodných komentátorech. Mimo to se Codemasters se snaží navázat blízký styk s jednotlivými týmy, což by mělo přispět k jejich odlišení a co nejvěrnějšímu podání atmosféry i strategií jednotlivých stájí. Co do stylu hry chtějí autoři vyhovět jak příležitostným hráčům-amatérům (ti ocení přehledné ovládání a arkádové nastavení), tak i tvrdému fanouškovskému jádru, zvyklému na pořádnou simulaci. Jistě netřeba dodávat, že mezi to se bude počítat i věrný model poškození.

Nové F1 2009 vyjdou příští rok pro PC, X360, PS3 a Wii, kde se namísto přídavného volantu bude řídit pomocí Wii Remote a Nunchuku - více v předchozím článku.

zdroj: Formula1.com

levis

Nejnovější články