Diablo III ve středu rozšíří masivní patch, co přinese?
zdroj: tisková zpráva

Diablo III ve středu rozšíří masivní patch, co přinese?

16. 10. 2012 18:30 | Preview | autor: Adam Homola |

Diablo III sice není klasická MMO hra, ale online hra to bez debat je. A jako taková si žádá neustálou péči, kterou Blizzard nezanedbává. Po sérii menších a větších patchů a záplat přijde patch 1.05. Masivní rozšíření hry nebude řešit jen bugy a balanc jednotlivých postav, ale přidá do Diabla několik nových systémů, které vám hratelnost trochu okoření. Mezi největší novoty patří jistě Monster Power a The Infernal Machine, ale to není ani zdaleka všechno.

Nejprve se podívejme na Monster Power. Ten by měl zavřít ústa všem, kteří si stěžují na příliš nízkou obtížnost. Právě díky novému systému Monster Power si budete moct zvyšovat obtížnost monster na všech stupních obtížnosti hry. Pro hráče Diablo II - bude to fungovat podobně jako známý příkaz “players 8.” Pro ostatní - díky Monster Power si budete moci zvýšit životy a damage monster. Odměnou vám za to bude více zkušeností a větší pravděpodobnost, že vám spadne lepší loot.

Monster Power nebude, jako třeba systém Paragon úrovní a The Infernal Machine, jen pro hráče na maximální úrovni. Bude pro všechny. Jestli si tedy budete chtít pořádně zvýšit obtížnost už od prvního levelu, je to na vás. Systém Monster Power bude automaticky vypnutý, ale stačí zafajfkovat jednu položku v Options a dveře k lepšímu lootu budete mít otevřené dokořán.

Po aktivaci MP se vám otevře možnost upravovat úroveň monster v questovacím okýnku. Maximum nebude osm jako v Diablu II, ale MP10. Všechny úrovně MP si vysvětlovat nebudeme, od toho máte tabulku někde okolo, ale jako příklad za všechny vezměme poslední, desátý level. Na něm budete dostávat o 200 procent víc zkušeností a budete mít o 100 procent větší magic a gold find. Monstra budou mít ale o 400 procent víc životů a o 200 procent větší damage. To jsou čísla na Normal, Nightmare a Hell.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Nejvyšší obtížnost Inferno má svoji vlastní tabulku a ta je skutečně infernální. Tam budete mít na MP10 monstra co budou mít o 3439 procent víc životů, o 371 procent vyšší damage, ale taky z toho dostanete o 160 procent zkušeností víc, o 250 procent vyšší magic a gold find a nakonec ještě o 100 procent vyšší bonus item find. Holt, inferno. Jinak ale nic nového, je to jen rozšíření konceptu “players 8” z Diabla II. Co je už trochu novějšího, je The Infernal Machine.

The Infernal Machine je speciální věcička, díky které se můžete dostat k hodně hardcore soubojům. Nebude to ale tak jednoduché a nejdřív si budete muset Infernal Machine pěkně poctivě seskládat. Potřeba budou čtyři části: Key of Destruction, Key of Hate, Key of Terror a Infernal Machine Blacksmithing Plans. Klíče i plány seženete v jednotlivých aktech na Inferno. A pro sestavení pekelné mašiny musíte být šedesátka.

Jakmile to dáte všechno do kupy a necháte si to od kováře sestavit, budete moct Infernal Machine aktivovat jen v Heretic’s Abode. Tam se vám otevře hezký červený portál a za ním už vás budou čekat noví kamarádi. Aktivací se ale Infernal Machine sám zničí, takže bude potřeba všechny klíče sehnat zase znovu, když dostanete opět chuť na trochu pekelně obtížných soubojů s bossy.

O tom totiž tenhle portál bude. Za ním totiž budou po dvojících naskládaní bossové, jejichž obtížnost Blizzard přirovnává k souboji s Diablem na Inferno. Máte se na co těšit. Za tuhle dřinu ale dostanete super odměny a budete moct chodit s plným inventářem zpátky do města, co hrdlo ráčí. Jakmile ale hru vypnete, portál se zavře a vy budete muset zase nahánět klíče.

Kromě těchto dvou zásadních přídavků do hry vývojáři samozřejmě odstranili hromadu bugů a zaměřili se na balanc postav a jejich schopností víc, než kdy jindy. V plánu jsou samozřejmě další a další patche a už se jistě nějakou dobu pracuje i na prvním, stále doposud neoznámeném datadisku.

Nejnovější články