"Před lety jsme si pro Mirror's Edge: Catalyst stanovili ambiciózní vizi. Její dosažení je inspirující, ale zároveň náročné. A zabere to spoustu času. Rozhodli jsme se vytvořit obrovské otevřené město plné úchvatných panoramat, majestátních mrakodrapů a tajemných tunelů. Budujeme opravdu vtahující akční adventuru s plynulým pohybem a souboji z pohledu první osoby," napsala na webu hry senior producentka Sara Jansson a dodala, že všechno tohle potřebuje čas.
Respektive vývojářům zabere čas udělat to všechno pořádně tak, jak si sami vysnili a v takové kvalitě, která by zajistila nejen úspěch u určité skupiny hráčů, ale také velké prodeje. Jakkoliv byla totiž jednička dobrá a měla své kouzlo, z komerčního hlediska bohužel během vydání nesplnila očekávání DICE ani vydavatele EA.
zdroj: Archiv
I proto se na pokračování čekalo tak dlouho, zatímco další nové značky EA spuštěné ve stejném roce, Army of Two a Dead Space, se svých pokračování dočkaly dříve. Paradoxně se po kooperativní střílečce a sci-fi akčním hororu v posledních letech slehla zem a Mirror's Edge dostává druhou šanci. Jestli ji využije a přetaví originální koncept do nové životaschopné série, uvidíme v květnu.