Dungeon Hero - člověk hrdinou goblinů
zdroj: tisková zpráva

Dungeon Hero - člověk hrdinou goblinů

14. 7. 2007 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Jakkoliv se Dungeon Hero může jevit jako prachobyčejná RPG rubačka, prý jí není a důvodů je pro to vícero...

Fandíte-li studiu FireFly (tvůrci strategické série Stronghold), určitě si nenecháte ujít jejich další projekt s názvem Dungeon Hero. Jak už název napovídá, bude se hra soustředit do podzemí. Ovšem nebudou to ty klasické kobky, na které jste zvyklí z jiných akčních RPG, bude to celé podzemní město. Vývojářům se totiž zdá současné pojetí "dungeonů" poněkud nelogické. Obvykle to totiž vypadá tak, že vstoupíte do nějakého komplexu podzemních chodeb, kde se tu a tam skrývá skupinka nějakých monster, jakoby to byla jediná jejich náplň života, čekat v skrytu temnoty na náhodného příchozího za účelem rozsápat ho.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Ono výše zmíněné podzemní město, jmenuje se Goldstar City a je obývané gobliny, má být rozdělené do čtyř čtvrtí (Březová, Popelavá, Dubová a Vrbová). Každá z nich bude ve hře plnit specifickou roli. Březová je prý nejzbožnější částí, vyznávají se zde stromy. Popelavá bude pro změnu tou nejšpinavější. Dubová má představovat průmyslové centrum města, zaměřená je na těžbu a výrobu zbraní. Vrbová část bude pro změnu centrem obchodu. Hráč ztvární námezdního žoldáka lidského rodu, kterého si goblini najmou za účelem jejich ochrany poté, co se jeden z jejich horníků prokope poněkud hlouběji, než by bylo záhodno a otevře tak cestu někam, kam neměl. Vaším primárním úkolem bude likvidovat monstra přicházející z této "brány". Dostanete se ale i k tomu, abyste sami za sebe prozkoumali zdejší hlubiny, ve snaze najít nějaký poklad.


Dungeon Hero E3 trailer

Jakkoliv se Dungeon Hero může jevit jako prachobyčejná RPG rubačka, prý jí není. Systém soubojů je navržen tak, že namísto prostého drcení čudlíku budete moci uplatnit hnedle více než dvě stovky různých efektních bojových chvatů, a to s pomocí kontextově-sensitivních ovládacích prvků. FireFly se prý snaží také minimalizovat různé vykonstruované RPG elementy jako je například naváděcí šipka. Když tak budete chtít najít někam cestu, budete si muset poradit třeba tak, že se pověsíte na paty nějakého goblina, o němž se domníváte, že se daným směrem rozhodl jít. Vzhledem k tomu, že se s vydáním této hry nepočítá dříve než v roce 2009 (ve verzi pro PC a X360), toho ještě na E3 mnoho k vidění nebylo. Ale i z toho mála prý bylo zřejmé, že se můžeme těšit na zábavu okořeněnou humorem.
zdroj: GamespotIGN

korgull

Nejnovější články