Dungeons & Dragons Online - info a ukázky
zdroj: tisková zpráva

Dungeons & Dragons Online - info a ukázky

17. 8. 2004 13:13 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Dungeons & Dragons - tak tohle spojení má v žánru RPG více než velkou tradici (historii i současnosti D&D se velmi rozsáhle v těchto dnech věnuje magazín GameSpy).

Před nedávnem jsme vás nicméně informovali, že na tomto základě vzniká také nová real-time strategie, která se bude jmenovat Dragonshard. O tu však v tuto chvíli nejde. Společnosti Atari, Turbine (Asheron's Call) a Wizards of the Coast totiž spojily své síly, aby příznivce D&D potěšili novou masivně multiplayerovou RPG - Dungeons & Dragons Online, ze které vám tímto nabízíme sadu prvních screenshotů. Vývoj tohoto titulu už trvá více než rok a dokončen by měl být až v druhé polovině příštího roku.

Dungeons & Dragons Online bude (stejně jako výše zmíněná Dragonshard) zasazena do světa Eberron, který je v D&D relativně novým. Je to oblast s bujnou vegetací a džunglemi. Centrem všeho dění bude město Stormreach. Většina vašich dobrodružství se má odehrávat právě tam. Čas od času zavítáte ale i za jeho zdi. I když bude herní svět DDO třeba i menší, než světy jiných MMORPG, nebude to znamenat méně dobrodružství, ale právě naopak. Vývojáři mají v úmyslu hru naplnit tolika dobrodružstvími, jak jen to bude možné, takže se vám prý nebude moci stát, abyste kupříkladu hodinu a půl běhali po mapě a na nic zajímavého přitom nenarazili. Cílem je, aby byl hráč do hry vtažen už v tu minutu, v kterou se přiloguje.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Dungeons & Dragons Online bude rovněž hodně akčně zaměřena, dokonce snad prý více, než jiné MMORPG. Má to být něco ve stylu third-person adventur typu Tomb Raider nebo něco podobného. Prostě očekávejte hodně skákání, lezení po žebřících, ručkování, apod. Příslušníci jedné z celkových devíti tříd budou moci lézt také po stěnách a prozkoumávat tak svět nejen vertikálně, ale i horizontálně. Turbine dále slibují spousty dveří, truhliček, ale i různých pastí. Samozřejmě bude docházet taktéž k soubojům, které navíc budou vším, jen ne pasivním sledováním bitvy mezi dvěma postavičkami. Hráč bude přímo a v reálném čase ovlivňovat každé máchnutí mečem (či jinou zbraní) a také vykrývat údery nepřítele, uhýbat a uskakovat. Jak jste si v boji vedli, budete moci následně vysledovat ve statistikách, které ve hře rozhodně nebudou chybět.

Jelikož jde o RPG, bude z aktivit hrdiny vyplývat i nabývání zkušeností, zvyšování levelu a získávání nových schopností. Tento systém však nebude založen na pouhém zabíjení kreatur, jak bývá zvykem, ale na plnění určitých úkolů. Odměnu získáte vždy až poté, co je úspěšně dokončíte. Jak už jsme zmínili, DDO má zahrnovat devět tříd postaviček. Fanouškům RPG budou všechny důvěrně známé - Fighter, Cleric, Sorcerer, Rogue, Paladin, Wizard, Barbarian, Bard a Ranger. Další dvě klasické třídy - Druid a Monk - v prvním vydání hry nebudou, ale někdy později se prý také objeví.
zdroj: IGNGameSpotGameSpy

korgull

Nejnovější články