Čerstvě po oznámení first-person bondovky GoldenEye 007 od vývojářů z Eurocomu tu máme také první dojmy z hraní raného buildu na veletrhu E3. Kdo čekal, že novináři zamáčknou nostalgickou slzu v oku, bude asi nepříjemně překvapen. GoldenEye 007 totiž nejen že svého někdejšího představitele Pierce Brosnana vyměnilo za současnou tvář bondovek, statného Daniela Craiga, ale především má se svým předchůdcem z Nintenda 64 společného pramálo. Vedle nových herních mechanismů a úrovní se změnil i způsob vyprávění, který se víc hodí právě k temnějším a realističtějším bondovkám z posledních let a celý příběh se za asistence původního scénáristy přenesl z roku 1995 do současnosti. Nehledě na to vás ve hře čeká např. hlas herečky Judy Dench, toliko Bondovy nadřízené M.
E3 demo začalo se známou scénou v ruské továrně na zbraně, kam agent 007 míří společně se svým kolegou a pozdějším protivníkem Alecem Trevelyanem. Když zdolají všechny překážky horského útesu a potichu odpráví několik prvních stráží svými pistolemi PP7, dostanou se do samotného areálu, který jen matně připomíná původní prostor z hry pro N64. Nově můžete např. přeskakovat přes překážky, samotná střelba se jinak ovládáním podobá současným střílečkám a je tu třeba možnost laserového zaměřování. Zmizel také ukazatel zdraví, místo kterého se Bondovy životy automaticky regenerují a jiné jsou také rutiny fungování nepřátelské AI, která s železnou pravideností odbíhá spustit alarm a snaží se přivolat posily. Pokud se vám podaří všechny ruské hlídky zabít než k alarmu doběhnou, hra se opět vrátí do "stealth" módu a vy můžete nerušeně dál pobíhat po základně.
GoldenEye 007 pro Nintendo Wii vyjde koncem roku.