Emily v druhém Dishonored nebude křehkou dámou, ale drsnou bojovnicí
zdroj: tisková zpráva

Emily v druhém Dishonored nebude křehkou dámou, ale drsnou bojovnicí

7. 7. 2015 15:19 | Preview | autor: Honza Konfršt |

Jak již dávno víme, hrdinou druhého Dishonored nebude pouze Corvo, ale i Emily Kaldwin, o které nyní máme nové zajímavé informace. Z vladařky se stává akční hrdinka a ta jako taková musela od prvního dílu projít zásadní proměnou, neboť v šatech se záporáci kosí špatmě. Aktuální informace pocházejí z E3, kde jeden z šéfů pokračování Raphael Colantonio poskytl rozhovor serveru Mashable. V tom se mimo jiné píše i to, že hráči budou mít jednorázovou možnost volby mezi jednotlivými herními postavami.

Dcera zákeřně zavražděné Jessamine Kaldwin se ujímá otěží příběhu a dovede hráče tohoto fantaskního světa opět o krůček dále. Emily v jedničce fungovala jako barometr odrážející hráčovy akce – ti se následně zajímali, co s ní asi bylo poté a jak se vyvíjela i nadále, a přesně to se pokusí vývojáři s druhým dílem hry zodpovědět. Události druhého dílu budou následovat 15 let po prvním. Sledujeme tak Emily, jež po neúspěšném pokusu o únos zmizela do jiného města, kde se chystá vyšetřovat konspiraci proti sobě samé.

Ovšem to samé půjde dělat i s Corvem – Dishonored 2 začíná hrou za Emily, krátce po začátku hry se však stane cosi dramatického a hráči budou postaveni před nutnou volbu – budou i nadále hrát za Emily, nebo se vrátí ke starému známému Corvovi? Volba je jen na nás, zvrátit však již nepůjde a hráčem zvolená postava vydrží až do samotného závěru hry. Jistě není nutno podotýkat, že se každá postav liší a že nabídne zcela odlišný zážitek i odlišnou perspektivu – jedná se koneckonců o zcela jiné osobnosti. Navíc, oproti prvnímu dílu jsou obě hlavní postavy plně nadabované.

Připomenout si při této příležitosti jistě můžeme i E3 trailer, o který se nové informace opírají. V tom můžeme vidět, v čem konkrétně může být hraní za Emily odlišné. Colantonio konkrétně jmenuje schopnosti Far Reach, Shadow Walk, Mesmerize. První jmenovanou schopnost jsme měli možnost vidět například již v traileru – Emily vystřelí sondu, na jejíž místo se následně teleportuje, což funguje jako jasná alternativa Corvovy schopnosti jménem Blink. Dále se bude moci Emily pohybovat po stěnách, přitahovat si nepřátele k sobě a zabíjet je pěkně za letu – zážitek by to zkrátka měl být diametrálně odlišný a přesvědčit se o tom budeme moci někdy v roce 2016, kdy Dishonored 2 na PC, PS4 a Xbox One vyjde.

zdroj: Archiv

Nejnovější články