Déle než rok jsou ve vývoji adrenalinové offroadové závody Pure od autorů série MotoGP. Ti je nedávno poprvé ukázali veřejnosti a sklidili úspěch především za dechberoucí vizuální zpracování: ostatně, engine Pure prý v každém framu vykreslí mezi 100-200 tisíci stébel trávy. Ještě působivější jsou pak přelety závodníků nad strmými útesy, důlním zařízením či vodou. A jak že se to celé bude hrát?
Principem Pure bude provádět (samozřejmě ve skutečnosti neproveditelné) triky ve vzduchu a hra je nakonec docení víc než první místo v závodě. Parádičky se budou řadit do třech kategorií dle obtížnosti, přičemž v úvodu závodu budete mít k dispozici jen tu první a teprve později se zpřístupní zbylé dvě (pro každou obtížnostní kategorii jedno tlačítko na ovladači). Až se vám triky dostanou pod kůži, nastane čas začít experimentovat s turbem: zrychlení sice parádičky okoření a získáte za ně víc bodů, na druhou stranu však nepovedeným kouskem s turbem budete moci ztratit víc bodů než za normální rychlosti. Autoři zatím předvedli tratě v Montaně a Itálii, kde spolu soupeřili mužští závodníci i sličné řidičky.
Pure se přesto stále nachází v pre-alfa fázi vývoje a zbývá mu nejméně pět měsíců. Pokud všechno půjde dle plánu, spatří světlo světa letos na podzim pro PC, X360 a PS3 - více v ohlášení.
zdroj: Gamespot, IGN